Retail
Burger King: Γεύμα 5 δολαρίων για να ανταγωνιστούν τα McDonald’s
Προ ημερών, η Wendy’s ανακοίνωσε επίσης τη δική της εκδοχή ενός αντίστοιχου γεύματος αξίας 3 δολαρίων
Burger King: Γεύμα 5 δολαρίων για να ανταγωνιστούν τα McDonald’s
Τα καταστήματα με το σήμα της Burger King λανσάρουν το δικό τους γεύμα αξίας 5 δολαρίων, μόλις δύο εβδομάδες μετά τις αντίστοιχες αναφορές για τα McDonald’s. Το νέο μενού θα περιλαμβάνει ένα σάντουιτς, κοτομπουκιές, πατάτες τηγανιτές και ένα ποτό, σύμφωνα με έγγραφο που είδε το Bloomberg.

Η προωθητική ενέργεια θα διαρκέσει περισσότερο από ένα μήνα. “Ανεξάρτητα από τα σχέδιά τους, προχωράμε ολοταχώς με τα δικά μας σχέδια για να λανσάρουμε το δικό μας γεύμα αξίας 5 δολαρίων πριν από αυτούς και να το τρέξουμε για αρκετούς μήνες”, έγραψε ο πρόεδρος της Burger King στις ΗΠΑ και τον Καναδά, Τομ Κέρτις, σε ένα σημείωμα που είδε το Bloomberg.

Η McDonald’s σχεδιάζει να ξεκινήσει να προσφέρει τη συμφωνία για περίπου ένα μήνα, αρχής γενομένης από τις 25 Ιουνίου στα εστιατόριά της στις ΗΠΑ, ανέφερε η Wall Street Journal την περασμένη εβδομάδα. Δεν είναι σαφές πότε ακριβώς η Burger King θα ξεκινήσει την προώθησή της.

Πιο «ευαίσθητοι» στις τιμές οι καταναλωτές
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Wendy’s ανακοίνωσε επίσης τη δική της εκδοχή ενός αντίστοιχου γεύματος, ένα σετ αξίας 3 δολαρίων που αποτελείται από ένα σάντουιτς πρωινού και μια μικρή παρτίδα καρυκευμένων πατατών.

Ο πόλεμος των τιμών έρχεται σε μια χρονική περίοδο που οι αλυσίδες fast food προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες που περικόπτουν αγορές τους εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.

Οι τιμές του fast-food παραμένουν υψηλές από τότε που οι αλυσίδες αύξησαν τις τιμές των μενού τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας ως απάντηση στην εκτίναξη του κόστους των τροφίμων και του εργατικού δυναμικού. Τον Απρίλιο, τα στελέχη της βιομηχανίας τόνισαν στους επενδυτές σε μια σειρά τηλεφωνικών κλήσεων για τα κέρδη, ότι οι καταναλωτές περιορίζουν τις επισκέψεις τους σε εστιατόρια fast-food.

Τον περασμένο μήνα, ο Τζόσουα Κόμπζα, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας της Burger King, Restaurant Brands International, δήλωσε στους αναλυτές ότι οι καταναλωτές έχουν γίνει «λίγο πιο ευαίσθητοι στην τιμή». «Προτεραιότητά μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την πρόταση αξίας μας μέσω των ποιοτικών τροφίμων και ποτών μας σε ελκυστικές τιμές», πρόσθεσε.

Ωστόσο, ορισμένοι από αυτούς τους πελάτες δεν έχουν πειστεί. Ενώ το γεύμα των 5 δολαρίων της McDonald’s δίνει στους πελάτες φαγητό αξίας περίπου 18 δολαρίων, με βάση τις τρέχουσες τιμές σε ορισμένες πόλεις, οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήρισαν την προσφορά “λιτή” και εκφράζουν παράπονα που θα διαρκέσει μόνο ένα μήνα.

Πηγή: OT.gr