Retail
Τι μπορεί να κάνει έναν ανανά να κοστίζει 400 δολάρια;
Ο ανανάς Rubyglow ήρθε για τους θιασώτες των γκουρμέ τροφίμων
Τι μπορεί να κάνει έναν ανανά να κοστίζει 400 δολάρια;

Η πολυτέλεια και η επίδειξή της τελικά δεν έχουν όρια. Μπορείτε να αγοράσετε πολυτελή ρολόγια, ρούχα, κοσμήματα, είδη σπιτιού ό,τι βάζει ο νους σας. Και τώρα μπορείτε να αγοράσετε και πανάκριβα φρούτα.

Ένας ανανάς 400 δολαρίων πωλείται μέσω του ειδικού πωλητή φρούτων και λαχανικών Melissa’s Produce με έδρα την Καλιφόρνια, ανέφερε το CNN. Ο ανανάς Rubyglow, που δημιουργήθηκε από τον κολοσσό τροφίμων Fresh Del Monte, διαθέτει ένα σπάνιο κόκκινο εξωτερικό και μια γλυκιά γεύση. Η Melissa’s εμπορεύεται τον ανανά ως «το απαύγασμα των φρούτων πολυτελείας» και ελπίζει ότι τουλάχιστον οι καλοφαγάδες θα δουν την ελκυστικότητα του προϊόντος.

«Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για κάτι που είναι ξεχωριστό», δήλωσε στο CNN η Σίντι βαν Ρίσγουικ, στρατηγική αναλύτρια φρέσκων προϊόντων για την παγκόσμια ερευνητική ομάδα της Rabobank. «Υπάρχει πάντα μια μικρή αγορά για εστιατόρια υψηλότερης ποιότητας, για καλοφαγάδες ή ορισμένα διαδικτυακά κανάλια».

15 χρόνια ανάπτυξη

Η Del Monte πέρασε περισσότερα από 15 χρόνια αναπτύσσοντας τον ανανά Rubyglow, ο οποίος τελικά ήρθε στην αγορά νωρίτερα φέτος στην Κίνα. Η εταιρεία έχει πειραματιστεί με το τροπικό φρούτο στο παρελθόν, λανσάροντας το 2020 τον ανανά Pinkglow (ονομάστηκε έτσι λόγω της ροζ σάρκας του), ο οποίος πουλιόταν αρχικά για 50 δολάρια. Ωστόσο, με το Rubyglow, η Del Monte φτάνει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο όσον αφορά τα φρούτα πολυτελείας.

Η Melissa’s Produce παρήγγειλε μόλις 50 ανανάδες Rubyglow και πούλησε περίπου τους μισούς από αυτούς σε ένα μήνα, είπε στο CNN ο Ρόμπερτ Σούλερ, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας. Μερικά τεμάχια έχουν πάει σε εστιατόρια στη Νότια Καλιφόρνια και το Λας Βέγκας, όπου τοποθετούνται σε προθήκες, όχι στο μενού.

«Υπάρχει μια αγορά για αυτό», είπε ο Σούλερ. Αλλά αναγνώρισε επίσης ότι «δεν είναι για όλους».

Τα ακριβά προϊόντα δημιουργούν τεράστια ζήτηση

Ενώ τα 400 δολάρια μπορεί να φαίνονται πολλά για ένα μόνο φρούτο, παρόμοια ακριβά προϊόντα έχουν τύχει εξαιρετικής ζήτησης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πιο γνωστό παράδειγμα μπορεί να είναι η φράουλα Oishii, που ξετρέλανε τους καλοφαγάδες όταν παρουσιάστηκε το 2018. Τότε, ένα πακέτο οκτώ φρούτων πουλιόταν για 50 δολάρια. Τώρα, ωστόσο, χάρη στη χρηματοδότηση και στην τεχνολογική πρόοδο, οι συσκευασίες Oishii πωλούνται για περίπου 12 δολάρια, σημείωσε το CNN. 

Αυτή η τιμή είναι κάπως καλύτερη για τον μέσο καταναλωτή. Αλλά για όσους θέλουν να κάνουν την σούπερ διαφορά στην κουζίνα, το Rubyglow μπορεί να είναι ο τέλειος τρόπος. Για παράδειγμα, ένας influencer είπε στο CNN ότι ο ανανάς θα ήταν ένα καλό κεντρικό κομμάτι σε charcuterie αλλαντικών το καλοκαίρι. Σίγουρα εντυπωσιακότερο από τα μαραμένα σταφύλια και σύκα που βλέπουμε εδώ και χρόνια.

Πηγή: ot.gr