Marketing Week
Η Χαραλαμπίδης Κρίστης ηγέτιδα και στην digital επικοινωνία!
Πρωτοπόρα η νέα εικαστική ταυτότητά της στα social media
Η Χαραλαμπίδης Κρίστης ηγέτιδα και στην digital επικοινωνία!
Η Χαραλαμπίδης Κρίστης πρωτοπορεί πολυεπίπεδα και διαχρονικά, τόσο σε επίπεδο ποιοτικών προϊόντων, όσο και σε επίπεδο επικοινωνιακών ενεργειών, αλλά και πρωτοβουλιών κοινωνικής αλληλεγγύης, αποτελώντας την ηγέτιδα γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου.

Σε αυτό το πλαίσιο, συνεχίζει να καινοτομεί και στο ψηφιακό περιβάλλον υιοθετώντας νέα εικαστική ταυτότητα που ξεδιπλώνεται μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) της. 

Με έμπνευση από την ιστορία και το ισχυρό, διαχρονικό της αποτύπωμα στον κλάδο, η Χαραλαμπίδης Κρίστης, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα δεδομένα και τάσεις, εξελίσσει την οπτική απεικόνιση και δημιουργική επικοινωνία των αξιών, της φιλοσοφίας και κουλτούρας της. Η νέα εικαστική ταυτότητα εμπνέεται από τη δυναμική των χρωμάτων του λογότυπου της Χαραλαμπίδης Κρίστης - μπλε, λευκό, γαλάζιο και πράσινο - και θέτει στο προσκήνιο τον κύκλο ως σύμβολο ολότητας, αρμονίας και διαρκούς προόδου.

Στη νέα εποχή οπτικής επικοινωνίας της Χαραλαμπίδης Κρίσης, δεσπόζουν οι 4 βασικοί πυλώνες επικοινωνίας της εταιρείας, οι οποίοι συνδέονται με υψηλής αισθητικής αντιπροσωπευτικά key elements και αντικατοπτρίζουν το εύρος της δράσης της, καθώς και την αφοσίωσή της στις διαχρονικές αξίες της:

Family Stories: Ο πυλώνας αυτός θέτει στο επίκεντρο την Χαραλαμπίδης Κρίστης και αναδεικνύει όλα τα προϊόντα της εταιρείας, με κυρίαρχο το γάλα, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας και τη βάση των περισσότερων προϊόντων. Το  key element του πυλώνα είναι το σύμβολο του γάλατος, που έχει και συναισθηματική αξία, παραπέμπει στην οικογένεια, στην αγάπη, στην ανάπτυξη, στην ίδια τη ζωή. 

Cooking Stories: Ο πυλώνας είναι αφιερωμένος στις συνταγές από αγαπημένους σεφ με προϊόντα Χαραλαμπίδης Κρίστης. Η κάθε συνταγή αποτελεί μία ιεροτελεστία που ξεκινά με τη μαγειρική και κορυφώνεται στην απόλαυση. Η απόλαυση του αποτελέσματος κάθε μαγειρικής διεργασίας έχει μνήμες, φέρνει κοντά τους ανθρώπους, επομένως, συνδέεται και με ένα οικείο σύμβολο, όπως το πιρούνι και το κουτάλι.

Well-being Stories: Ο πυλώνας αυτός αφορά στην υγεία και την ευεξία, αναδεικνύοντας τα οφέλη του καλύτερού μας, του καλύτερου στη διατροφή μας. 'Έτσι, συνδέεται με την καρδιά, ένα σύμβολο που οπτικοποιεί δημιουργικά τον αντίκτυπο των διατροφικών επιλογών μας - των προϊόντων της Χαραλαμπίδης Κρίστης - στην υγεία μας και στην καλή λειτουργία του οργανισμού, επιτυγχάνοντας την ευζωία, την ευημερία.

Human Stories: Ο πυλώνας αυτός αναδεικνύει, καταγράφει και επικοινωνεί όλες τις δράσεις και τοποθετήσεις της Χαραλαμπίδης Κρίστης, που θέτουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο, καθώς και τις ESG πρακτικές. Συνδέεται με ένα σύμβολο που φωτίζει την ανθρώπινη αλληλεγγύη και τη δύναμη και δυναμική της συνεργασίας σε όλους του τομείς και ιδιαίτερα στην κοινωνική και περιβαλλοντική ευσυνειδησία.

Επιπλέον, με δεδομένο ότι η Χαραλαμπίδης Κρίστης αποτελεί πρότυπο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης και έμπρακτης προσφοράς και σε κοινωνικές ανάγκες Παγκύπρια, συμμετέχει και φέτος ως Μέγας Χορηγός της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Κυπριακής Εθνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, στηρίζοντας Κυπρίους αθλητές, Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες. Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσει στη νέα εικαστική της ταυτότητα, ειδικά σχεδιασμένο λογότυπο και δημιουργικά, αφιερωμένα στους αθλητές και στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι, κάνοντας πράξη το όραμά της για τη διάδοση του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού ιδεώδους.