Μιλώντας για οτιδήποτε πολύτιμο, η Answear δεν αναφέρεται μόνο στην αξία των αναμνήσεων, των εμπειριών ή των ονείρων μας, αλλά και στο ξεχωριστό συναίσθημα που νιώθουμε όταν φοράμε τα αγαπημένα μας ρούχα. Η παραγωγή του υλικού της νέας καμπάνιας, που προβάλλεται σε 12 χώρες, έγινε στη Λισαβόνα με τη συμμετοχή διεθνών δημιουργών.
Η νέα καμπάνια της Answear μας εμπνέει να αναλογιστούμε ότι οι επιλογές μας εκφράζουν τις αξίες, τις εμπειρίες και την προσωπικότητα μας.
«Η μόδα είναι ένα είδος προσωπικού μανιφέστο που αντανακλά τις απόψεις, το χιούμορ και τις αποστάσεις που παίρνουμε ή δεν παίρνουμε από τα αντικείμενα», λέει η Marta Sawicka, Director of image marketing της Answear. Μας μεταμορφώνει σε αυτό που είμαστε και διαμορφώνει την εξωτερική μας εμφάνιση, κάθε φορά που επιλέγουμε να φορέσουμε ένα τζάκετ, ένα T-shirt, ένα φόρεμα, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια ή σκουλαρίκια. Πρόκειται για αντικείμενα που στη συνέχεια αποκτούν ένα πιο πολύτιμο νόημα. Έτσι, αυτό που έχει αξία τελικά δεν είναι τα ίδια τα παπούτσια, αλλά ο μαραθώνιος που τρέξαμε με αυτά ή ένα απλό γαλάζιο φόρεμα μπορεί να μας συνδέει με ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα», συμπληρώνει η Sawicka, λέγοντας πως η νέα αυτή τοποθέτηση στην επικοινωνία της εταιρείας σημαίνει τον επαναπροσδιορισμό της ως brand: «Στην καμπάνια μας αξιοποιούμε τα προϊόντα μας με έναν ιδιαίτερο τρόπο, ακριβώς όπως τους αξίζει. Αυτήν ακριβώς την τοποθέτηση θέλουμε να επικοινωνήσουμε και στο κοινό μας.
Με τη νέα καμπάνια, η Answear δίνει έμφαση στο προφίλ της ως μιας εταιρίας που επενδύει σε υψηλής ποιότητας προϊόντα και επιλεγμένα premium brands. Ταυτόχρονα, χτίζει μία νέα σχέση με το κοινό της η οποία εκτείνεται πέρα από τα προϊόντα της, γράφοντας, έτσι, μία νέα σελίδα στην ιστορία της.
Η ποιοτική και εκφραστική μόδα της Answear αποτυπώθηκε με ιδανικό τρόπο από τη σκηνοθέτρια και φωτογράφο Stella Consonni, γνωστή από τις συνεργασίες της με Gucci, Burberry και Vogue. Η φωτογράφηση έγινε την άνοιξη στη γραφική Λισαβόνα, με πρόσωπο της καμπάνιας τη Fatima Brunengo, Βραζιλιάνα ηθοποιό και μοντέλο. Οι εμφανίσεις της αφηγούνται διαφορετικές ιστορίες μόδας που τη συνοδεύουν σε σημαντικές στιγμές της.
Η καμπάνια ‘Ντύσε τη Ζωή σου με Πολύτιμες Στιγμές’ προβάλλεται σε 12 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Answear, όπως Πολωνία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Σλοβακία και Ιταλία. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τηλεοπτική, ψηφιακή και out of home επικοινωνία. Η στρατηγική και το concept της καμπάνιας διαμορφώθηκαν σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Saatchi & Saatchi.
Answear «concept store» - μια μοναδική εμπειρία αγορών
Σύντομα, το κοινό της Answear στην Πολωνία θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τον κόσμο της, στο πρώτο concept store που ανοίγει αυτό το μήνα. Πρόκειται για ένα νέο χώρο, γεμάτο μοναδικές εμπειρίες, που συνδυάζει premium brands με ψυχαγωγία, τέχνη, design και τεχνολογία.