Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία, η KFC είναι μεταξύ των εμπορικών σημάτων που χάνουν την εύνοια των πελατών φέτος, στις ΗΠΑ, όπως δημοσίευσε και το eatthis.com.
Η αλυσίδα κοτόπουλων άνθισε στην Κίνα το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος αυξήθηκαν κατά 8%, σύμφωνα με τα νέα αποτελέσματα κερδών που δημοσιεύθηκαν την 1η Μαΐου. Ωστόσο, η απόδοση της KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν μια πολύ διαφορετική ιστορία.
Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος στα αμερικανικά εστιατόρια της KFC μειώθηκαν κατά 7%. «Η μάρκα KFC στις ΗΠΑ αγωνίζεται», δήλωσε ο David Gibbs, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας KFC Yum Brands,.
Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος της KFC μειώθηκαν κατά 2% παγκοσμίως το τελευταίο τρίμηνο, παρόλο που άνοιξε περισσότερα από 500 νέα εστιατόρια σε 43 χώρες. Τα στελέχη απέδωσαν τις μειώσεις σε μερικούς παράγοντες.
Πρώτον, τα «δύσκολα καιρικά φαινόμενα» στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιανουάριο επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις, καθώς περισσότεροι καταναλωτές έμειναν σπίτι, δήλωσε ο Gibbs. Αφού ανέφερε μια σπάνια πτώση στις πωλήσεις και την κίνηση των πελατών αυτή την εβδομάδα, η Starbucks απέδωσε μερικές από τις δυσκολίες της και στον καιρό του Ιανουαρίου.
Ο Gibbs δήλωσε ότι ο έντονος ανταγωνισμός και οι «προσφορές αξίας» από άλλες αλυσίδες κοτόπουλου γρήγορης εξυπηρέτησης έπαιξαν επίσης ρόλο στα απογοητευτικά τριμηνιαία κέρδη της KFC. Το KFC έχει χάσει την εύνοια εδώ και χρόνια, καθώς πολλοί πελάτες επέλεξαν να επισκεφθούν ανταγωνιστικά εστιατόρια κοτόπουλου.
Η Chick-fil-A, για παράδειγμα, ξεπέρασε την KFC πριν από περίπου μια δεκαετία ως η μεγαλύτερη αλυσίδα κοτόπουλου όσον αφορά το μερίδιο αγοράς (το ποσοστό των συνολικών πωλήσεων σε μια βιομηχανία που πηγαίνει σε μία εταιρεία), σύμφωνα με το CNBC. Ενισχυμένο από το σάντουιτς κοτόπουλου (700 θερμίδες) και άλλες δημοφιλείς νέες καινοτομίες μενού, το Popeyes ξεπέρασε επίσης το KFC όσον αφορά το μερίδιο αγοράς πέρυσι.
Τολμηρή επαναφορά
Ο Gibbs δήλωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την «τολμηρή επαναφορά» της μάρκας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Yum Brands θέλει να χρησιμοποιήσει όσα έχει μάθει από την επιτυχημένη επιχείρηση KFC εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών για να βελτιώσει την τύχη της στην εγχώρια αγορά.
«Γνωρίζουμε πώς να φέρουμε αυτό το εμπορικό σήμα στη ζωή για να συνδεθούμε με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο και πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά σε αυτό στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Gibbs.
Οι άλλες μάρκες εστιατορίων της Yum – Pizza Hut, The Habit Burger Grill και Taco Bell – είδαν μικτά αποτελέσματα το περασμένο τρίμηνο. Η Pizza Hut και η Habit ανέφεραν μείωση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 7% και 8%, αντίστοιχα. Η Taco Bell ήταν η μόνη αλυσίδα Yum που ανέφερε αύξηση στις πωλήσεις του ίδιου καταστήματος (1%).
Πηγή: OT.gr