Retail
Τι κάνουν οι γίγαντες του fast food για την προσέλκυση πελατών
Με προσφορές οι αλυσίδες fast food προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες
Τι κάνουν οι γίγαντες του fast food για την προσέλκυση πελατών

Νέα «επιβράδυνση» των πωλήσεων αναμένεται να ανακοινώσει η McDonald’s και μάλιστα για το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, αναφέρει το Reuters.

Ο γίγαντας του fast food αναμένεται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου πρώτος απο τις αμερικανικές αλυσίδες εστιατορίων, με κορυφαίους παίκτες όπως η Starbucks και η μητρική της KFC , Yum Brands που θα ανακοινώνουν αποτελέσματά τους.

Αναμένουμε ότι η κίνηση θα συνεχίσει να είναι αρνητική και πιστεύουμε ότι η μέση επιταγή θα παραμείνει υπό πίεση από τις μεγάλες εκπτώσεις για την ανάκτηση της κίνησης των καταναλωτών με χαμηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο αναλυτής της BTIG Πήτερ Σαλέχ (Peter Saleh) καθώς είναι γεγονός πως οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παραμένουν διστακτικοί στο να τρώνε έξω, ακόμη και όταν οι αλυσίδες fast-food μάχονται να τους προσελκύσουν με καλύτερες προσφορές. 

Οι προσφορές

Η McDonald’s έχει στηριχτεί στο Dollar Menu, προσφέροντας είδη στις τιμές των 1, 2, 3 δολαρίων για να προσελκύσει πελάτες με χαμηλό προϋπολογισμό, ενώ η Wendy’s αυτό το μήνα προσέφερε κάποια είδη για μόλις ένα δολάριο σε παραγγελίες που έγιναν μέσω εφαρμογών.

Η Taco Bell λάνσαρε επίσης ένα νέο Cravings Value Menu για ορισμένα burritos και tacos στα 3 δολάρια ή λιγότερο τον Ιανουάριο.

Οι επισκέψεις στα McDonald’s αυξήθηκαν κατά 2,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, η Taco Bell σημείωσε άλμα 3,8% και η Chipotle αύξηση 10%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Placer.ai.

Πηγή: ot.gr