Νέα «επιβράδυνση» των πωλήσεων αναμένεται να ανακοινώσει η McDonald’s και μάλιστα για το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, αναφέρει το Reuters.
Ο γίγαντας του fast food αναμένεται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου πρώτος απο τις αμερικανικές αλυσίδες εστιατορίων, με κορυφαίους παίκτες όπως η Starbucks και η μητρική της KFC , Yum Brands που θα ανακοινώνουν αποτελέσματά τους.
Αναμένουμε ότι η κίνηση θα συνεχίσει να είναι αρνητική και πιστεύουμε ότι η μέση επιταγή θα παραμείνει υπό πίεση από τις μεγάλες εκπτώσεις για την ανάκτηση της κίνησης των καταναλωτών με χαμηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο αναλυτής της BTIG Πήτερ Σαλέχ (Peter Saleh) καθώς είναι γεγονός πως οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παραμένουν διστακτικοί στο να τρώνε έξω, ακόμη και όταν οι αλυσίδες fast-food μάχονται να τους προσελκύσουν με καλύτερες προσφορές.
Οι προσφορές
Η McDonald’s έχει στηριχτεί στο Dollar Menu, προσφέροντας είδη στις τιμές των 1, 2, 3 δολαρίων για να προσελκύσει πελάτες με χαμηλό προϋπολογισμό, ενώ η Wendy’s αυτό το μήνα προσέφερε κάποια είδη για μόλις ένα δολάριο σε παραγγελίες που έγιναν μέσω εφαρμογών.
Η Taco Bell λάνσαρε επίσης ένα νέο Cravings Value Menu για ορισμένα burritos και tacos στα 3 δολάρια ή λιγότερο τον Ιανουάριο.
Οι επισκέψεις στα McDonald’s αυξήθηκαν κατά 2,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, η Taco Bell σημείωσε άλμα 3,8% και η Chipotle αύξηση 10%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Placer.ai.
Πηγή: ot.gr