Η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, η DFB ανακοίνωσε το απόγευμα της Πέμπτης ότι η Nike θα γίνει ο νέος κύριος προμηθευτής για όλες τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου από το 2027 αφού υπέγραψε επταετές συμβόλαιο με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στον κόσμο.
Όπως επισημαίνουν οι Financial Times, Θα είναι η πρώτη φορά από το 1950 που οι γερμανοί ποδοσφαιριστές δεν θα φορούν το χαρακτηριστικό λογότυπο με τρεις ρίγες της Adidas, η οποία ιδρύθηκε στην πόλη Herzogenaurach κοντά στη Νυρεμβέργη ένα χρόνο πριν.
Η DFB δήλωσε την Πέμπτη ότι η Nike έκανε «μακράν την καλύτερη οικονομική προσφορά» και επίσης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει τον «ερασιτεχνικό και αθλητισμό βάσης» καθώς και το γυναικείο ποδόσφαιρο στη Γερμανία.
Η DFB δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας. Η ένωση τόνισε ότι η προσφορά της ήταν «διαφανής και χωρίς διακρίσεις», προσθέτοντας ότι είναι «ευγνώμων» που αντιμετωπίζει ένα «οικονομικά σταθερό μέλλον» χάρη στην υποστήριξη της Nike.
Το «ευχαριστώ» στην Adidas
Ο πρόεδρος της DFB Bernd Neuendorf δήλωσε ότι «το γερμανικό ποδόσφαιρο οφείλει πολλά στην [Adidas] για περισσότερες από επτά δεκαετίες συνεργασίας».
Η απώλεια της χορηγίας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της πατρίδας της είναι ένα πλήγμα για τον έμμονα αθλητικά διευθύνοντα σύμβουλο της Adidas, Bjørn Gulden . Πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ο Γκιούλντεν έχει ορκιστεί να αξιοποιήσει την πλούσια ιστορική κληρονομιά της Adidas για να οδηγήσει τον όμιλο από τη βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων τριών δεκαετιών.
Η Adidas ανέφερε σε δήλωση ότι «ενημερωθήκαμε από την DFB σήμερα ότι η ομοσπονδία θα έχει νέο προμηθευτή από το 2027 και μετά».
Από οικονομική άποψη, η απόφαση της DFB δεν θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην Adidas καθώς το συμβόλαιο της εταιρείας καλύπτει το φετινό τουρνουά Euro 2024 που θα φιλοξενήσει η Γερμανία καθώς και το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό.
Αυτόν τον μήνα, η Adidas έγινε πρωτοσέλιδο στη Γερμανία όταν αποκάλυψε τη φανέλα της εθνικής ομάδας για το Euro 2024, συμπεριλαμβανομένης μιας ροζ εκτός έδρας φανέλας που δεν έχει ιστορικό πρόδρομο. Η εταιρεία είπε αυτή την εβδομάδα ότι η νέα φανέλα είχε ήδη γίνει μπεστ σέλερ, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομερείς αριθμούς.
Πηγή: OT.gr