Marketing Week
Οι νέες τάσεις για το e-invoicing το 2024
Επιχειρήσεις κατευθύνονται προς την ηλεκτρονική τιμολόγηση, υιοθετώντας λύσεις όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne
Οι νέες τάσεις για το e-invoicing το 2024
Αρκετές βασικές τάσεις αναμένεται να διαμορφώσουν το τοπίο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης το 2024. Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο της τεχνολογίας, η ηλεκτρονική τιμολόγηση, έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των επιχειρηματικών λειτουργιών.

Με τα πολυάριθμα πλεονεκτήματά της, δεν είναι περίεργο που οι επιχειρήσεις κατευθύνονται προς την ηλεκτρονική τιμολόγηση, υιοθετώντας λύσεις όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne

Ηλεκτρονική τιμολόγηση
Μετά το 2024, η ηλεκτρονική τιμολόγηση αναμένεται να γίνει ακόμη πιο διαδεδομένη, με περισσότερες επιχειρήσεις να αγκαλιάζουν τα πλεονεκτήματά της. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, οι επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση σε πιο εξελιγμένες λύσεις, ενισχύοντας περαιτέρω την αυτοματοποίηση και την αποτελεσματικότητα.

Βασική τάση για το μέλλον της ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι η ενσωμάτωση των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) και μηχανικής μάθησης (ML). Αυτές οι τεχνολογίες αναλύουν δεδομένα τιμολογίων, εντοπίζουν μοτίβα και κάνουν προβλέψεις, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες τιμολόγησης και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων.

Τεχνολογία blockchain
Μια άλλη τάση είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας blockchain στα συστήματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Η τεχνολογία παρέχει μια αποκεντρωμένη και ασφαλή πλατφόρμα για την αποθήκευση και την επαλήθευση δεδομένων τιμολογίων, μειώνοντας τον κίνδυνο απάτης και διασφαλίζοντας την ακεραιότητα των συναλλαγών.

Ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Ελλάδα, καθιστά πλέον υποχρεωτική την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης από τις επιχειρήσεις σε όλων των ειδών τις συναλλαγές (B2B, B2G και B2C), οδηγώντας σε περαιτέρω υιοθέτηση και τυποποίηση. Η ψηφιοποίηση αυτή αποσκοπεί στον εξορθολογισμό της φορολογικής συμμόρφωσης, τη μείωση της απάτης και τη βελτίωση της διαφάνειας στις οικονομικές συναλλαγές.

Για να προετοιμαστούν για τις αλλαγές που επιφέρει η ηλεκτρονική τιμολόγηση, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο εφαρμογής λύσεων που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στα υφιστάμενα συστήματά τους. Αυτό διασφαλίζει την ομαλή μετάβαση και ελαχιστοποιεί τις διαταραχές στις καθημερινές λειτουργίες.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενημερώνονται για τα πιο πρόσφατα πρότυπα και κανονισμούς ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση των απαιτήσεων που θέτουν οι κυβερνητικές εντολές και οι κλαδικοί φορείς, καθώς και την παρακολούθηση τυχόν ενημερώσεων ή αλλαγών.

Μέτρα κυβερνοασφάλειας
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να επενδύσουν σε ισχυρά μέτρα κυβερνοασφάλειας για να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για την ασφάλεια που σχετίζονται με την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Αυτό περιλαμβάνει τη διασφάλιση της ασφαλούς διαβίβασης των τιμολογίων, την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των πελατών και την εφαρμογή μέτρων ελέγχου ταυτότητας. Η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο θα πρέπει να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την προστασία από πιθανές απειλές, όπως παραβιάσεις δεδομένων και απάτη με τιμολόγια.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση ως ευκαιρία για τη βελτίωση των συνολικών διαδικασιών οικονομικής διαχείρισης. Με την ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης με άλλα χρηματοοικονομικά συστήματα, οι επιχειρήσεις θα αποκτήσουν σε πραγματικό χρόνο εικόνα της ταμειακής τους ροής, θα αυτοματοποιήσουν τη συμφωνία πληρωμών και θα βελτιώσουν τις οικονομικές τους αναφορές.
 

  • SoftOne
  • ηλεκτρονική τιμολόγηση