Economy
Rolex: Παραμένει το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 στη βιομηχανία με τα πολυτελή ρολόγια
Η Rolex κατασκεύασε 1,24 εκατομμύρια ρολόγια το 2023 με τις πωλήσεις να φθάνουν τα 10,1 δις. ελβετικά φράγκα
Rolex: Παραμένει το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 στη βιομηχανία με τα πολυτελή ρολόγια

Ξεπέρασαν τα 10 δισ. ελβετικά φράγκα οι πωλήσεις της Rolex το 2023, για πρώτη φορά στην ιστορία της, με την κορυφαία ελβετική εταιρεία ρολογιών να αυξάνει παράλληλα σε πρωτοφανές επίπεδο το μερίδιο της στην αγορά, σύμφωνα με έκθεση της Morgan Stanley.

Η Rolex κατασκεύασε 1,24 εκατομμύρια ρολόγια το 2023 με τις πωλήσεις να φθάνουν τα 10,1 δις. ελβετικά φράγκα (11,5 δις. δολάρια).

Πρόκειται για αύξηση 11% σε σχέση με το 2022, ανέφεραν οι αναλυτές της Morgan Stanley και της ελβετικής εταιρείας LuxeConsult σε έκθεσή τους, προσθέτοντας ότι το σημερινό επίπεδο του μεριδίου αγοράς της Rolex είναι πρωτοφανές.

Η κατασκευάστρια των μοντέλων Daytona, Submariner και Datejust αύξησε το μερίδιο αγοράς της σε λίγο πάνω από το 30%.

Πρωτοφανές το μερίδιο αγοράς

«Καμία άλλη φίρμα πολυτελείας δεν μπορεί να επικαλεστεί μια τόσο κυρίαρχη θέση στον κλάδο της», έγραψαν οι αναλυτές. Για παράδειγμα, η Louis Vuitton, είχε πέρυσι περίπου 19% μερίδιο στην αγορά πολυτελών τσαντών, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

H μάρκα Rolex «παραμένει το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 στη βιομηχανία πολυτελών ρολογιών με μεγαλύτερες πωλήσεις από αυτές των πέντε brand που ακολουθούν – Cartier, Omega, Audemars Piguet, Patek Philippe και Richard Mille – μαζί», ανέφεραν οι αναλυτές.

Η έκθεση έδειξε ότι στις πωλήσεις ελβετικών πολυτελών ρολογιών συνεχίζουν να κυριαρχούν ένας μικρός αριθμός εταιρειών με ετήσιες πωλήσεις άνω του 1 δισ. φράγκων. Η Vacheron Constantin, η ιστορική μάρκα που ελέγχεται από την Richemont, μπήκε για πρώτη φορά στην ελίτ των πωλήσεων του 1 δις. φράγκων το 2023.

Ταχύτερα αναπτυσσόμενη η Swatch

Στο άλλο άκρο του φάσματος, η ομώνυμη μάρκα της Swatch Group πούλησε περισσότερα από 2 εκατομμύρια MoonSwatches το 2023 και συνολικά περίπου 5,8 εκατομμύρια ρολόγια σε μέση τιμή 141 φράγκων, ανέφεραν οι αναλυτές.

Κυρίως λόγω της επιτυχίας του MoonSwatch, μιας συνεργασίας με την Omega, η Swatch ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα ρολογιών για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Τα στοιχεία της Morgan Stanley και της LuxeConsult αποτελούν εκτιμήσεις, καθώς οι ελβετικές μάρκες ρολογιών, συμπεριλαμβανομένης της Rolex, δεν αποκαλύπτουν τις ετήσιες πωλήσεις τους.

Πηγή: ot.gr