Οι εργαζόμενοι, όπως ανέφερε το Bloomberg δεν μπορούν να κρατήσουν τα επιπλέον χρήματα. Οι αξιωματούχοι προσπαθούν να επινοήσουν κάποια σχετικά εύκολη διαδικασία ώστε οι 30.000 εργαζόμενοι να μπορούν να τα επιστρέψουν εύκολα.
Για το μπέρδεμα ευθύνεται τεχνικό σφάλμα στην κρατική τράπεζα Zuercher Kantonalbank, η οποία διαχειρίζεται τις μεταφορές σε λογαριασμούς των μισθών των δημοτικών υπαλλήλων. Η ίδια η τράπεζα είπε ότι το πρόβλημα προκάλεσε το ελαττωματικό λογισμικό ενός από τους εργολάβους της Swisscom AG η οποία επεξεργάζεται τις συναλλαγές για την τράπεζα, αν και η ακριβής αιτία δεν έχει ακόμη εντοπιστεί, ανέφερε η Neue Zürcher Zeitung.
«Η Swisscom έχει επίγνωση της σοβαρότητας αυτού του περιστατικού και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε», ανέφερε η εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε ανακοίνωση που κοινοποίησε η τράπεζα.
Ο απροσδόκητος μποναμάς προκάλεσε αναταραχή στους εργαζομένους που τηλεφωνούσαν στα γραφεία της πόλης για να ρωτήσουν για τα επιπλέον χρήματα, σύμφωνα με ελβετικές εφημερίδες. Άλλοι το περιέγραψαν κοροϊδευτικά ως «αποζημίωση πληθωρισμού» στο intranet της πόλης και ζήτησαν να επαναληφθεί.
Δυσκολίες ανάκτησης
Η πόλη αντιμετωπίζει τώρα ένα διοικητικό πονοκέφαλο στην ανάκτηση των χρημάτων. Και στους 30.000 εργαζόμενους αποστέλλεται μια επιστολή με έναν κωδικό QR που συνδέεται με οδηγίες για την επιστροφή των χρημάτων, ανέφερε η NZZ. Η τράπεζα θα καλύψει τα διοικητικά έξοδα, ανέφερε.
«Με 30.000 υπαλλήλους, υπάρχουν πολλές ειδικές περιπτώσεις», είπε στην εφημερίδα η Κλαούντια Νεγκέλι, εκπρόσωπος του τμήματος οικονομικών της πόλης. Αυτό περιλαμβάνει άτομα που έλαβαν μπόνους, περίπλοκες ρυθμίσεις για βάρδιες και όσους στο μεταξύ πέθαναν, ανέφερε η εφημερίδα.
Πηγή: OT.gr