Το ποσό των 15.448 ευρώ από τα M&S Κύπρου παραδόθηκε στη Europa Donna Κύπρου στην παρουσία του κ. Μάριου Χαραλαμπίδη, CEO / Executive Director της Europa Donna και της κ. Λουΐζας Πόλυ, Διοικητική Λειτουργός της Europa Donna από τις κυρίες Νίκολα Χριστοδουλίδη και Μαρία Νεοφύτου που εκπροσώπησαν τα M&S.
Τα χρήματα συγκεντρώθηκαν με στόχο να ενισχυθεί η μακροχρόνια υποστήριξή των M&S Κύπρου προς την Εuropa Donna Κύπρου με αφορμή τον εορτασμό του Μήνα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Συγκεκριμένα, μέσω της εκστρατείας, που είχε τον τίτλο "Fashion That Matters," τα M&S Κύπρου παρουσίασαν ένα μοναδικό μπλουζάκι που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα καταστήματα M&S από τη διάσημη σχεδιάστρια μόδας, Ραμόνα Φίλιπ. Το συλλεκτικό αυτό μπλουζάκι ήταν διαθέσιμο προς πώληση σε όλα τα καταστήματα M&S σε όλη την Κύπρο με τελικό στόχο όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις να διατεθούν στην οργάνωση Europa Donna Κύπρου. Το ποσό των 15.448 ευρώ συγκεντρώθηκε από τις πωλήσεις 600 T-shirts από όλα τα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα M&S σε ολόκληρη την Κύπρο.
Οι εκπρόσωποι της Europa Donna Κύπρου, κατά την παραλαβή της επιταγής ευχαρίστησαν θερμά τα M&S Κύπρου και τη Ραμόνα Φίλιπ, για την πολύ σημαντική στήριξη, ενώ σημειώθηκε ότι τα χρήματα θα αξιοποιηθούν για να ενισχυθούν οι υπηρεσίες και τα προγράμματα που προσφέρονται στους ασθενείς, στα μέλη των οικογενειών τους και στο ευρύτερο κοινό.
Τα M&S είναι ένα brand που γεννήθηκε για τις γυναίκες, επεκτάθηκε σ’ όλο τον κόσμο από την αγάπη των γυναικών, ενώ συνεχίζει να εξελίσσεται, έχοντας ως επίκεντρο τη σύγχρονη γυναίκα και τις ανάγκες της. Το μήνυμα ελπίδας των M&S είναι ότι χαμένες είναι μονάχα οι μάχες που δεν δίνονται. Ως εκ τούτου, στη μάχη αυτή κατά του καρκίνου του μαστού τα M&S προτρέπουν τις γυναίκες να αγωνιστούν με όλες τους τις δυνάμεις, να μην λυγίσουν ποτέ, να εμπιστεύονται την ομορφιά που πηγάζει από τη ψυχή τους, ώστε στην τελική νίκη τους να μπορούν να εκπέμψουν το πιο αληθινό τους χαμόγελο.
Τα M&S παραμένουν προσηλωμένα σ’ αυτή την αρχή: πάντα δίπλα στις γυναίκες σε κάθε αγώνα, ως ένα κομμάτι της καθημερινότητάς τους που είναι ικανό να ανανεώσει την αυτοπεποίθηση και τον δυναμισμό τους σε όλες τις περιστάσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκστρατεία «Fashion That Matters» εμπίπτει στο ευρύτερο σχέδιο με την επωνυμία Plan A των M&S, το οποίο ανταποκρίνεται στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και ηθικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως ένας οργανισμός που σέβεται τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του.