Marketing Week
Η TOMMY HILFIGER ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΟΣΗΜΟ ΜΕ ΤΗΝ F1 ACADEMY™️
Η TOMMY HILFIGER ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΟΣΗΜΟ ΜΕ ΤΗΝ  F1 ACADEMY™️

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει μια συνεργασία-ορόσημο με την F1 ACADEMY, στα πλαίσια της οποίας σχεδιάστηκαν συλλογές για να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν την εξέλιξη νεαρών γυναικών οδηγών, καθώς και τη χορηγία του κορυφαίου ισπανικού ταλέντου Nerea Martí, η οποία θα αγωνιστεί με το εμβληματικό κόκκινο, λευκό και μπλε του brand.

Βασιζόμενη στην κληρονομιά των καινοτόμων συνεργασιών της Formula 1™, η Tommy Hilfiger προχωρά ένα βήμα ακόμα, στοχεύοντας στην ενδυνάμωση των νέων γυναικών οδηγών και την αναδιαμόρφωση του αθλήματος. Στρέφοντας τα φώτα της δημοσιότητας στην F1 ACADEMY™ και στις γυναίκες οδηγούς, η συνεργασία αυτή καθοδηγείται από το κοινό όραμα για την ανέλιξη των γυναικών οδηγών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε ανώτερα επίπεδα ανταγωνισμού.

"Είμαι ενθουσιασμένη από την πρόταση της Tommy Hilfiger για τη φετινή σεζόν και είναι υπέροχο για μένα να φοράω τα χρώματά της, καθώς πιέζουμε τα όριά μας σε κάθε αγώνα", δήλωσε η Nerea Martí. "Υποστηρίζοντας την F1 ACADEMY, στηρίζει τις γυναίκες οδηγούς και μας βοηθά να σπάσουμε αυτά τα όρια. Πέρα από την πίστα, ανυπομονώ για δράσεις και εκδηλώσεις, που θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά".

 "Είμαι πολλά χρόνια φίλαθλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θεωρώ την εξέλιξή του συναρπαστική. Ο κόσμος του αθλήματος αναπτύσσεται με απίστευτους ρυθμούς και η F1 ACADEMY βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της εξέλιξης. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τη διευθύνουσα σύμβουλο της F1 ACADEMY™️, Susie Wolff, την κορυφαία οδηγό Nerea Martí και ολόκληρη την ομάδα της F1 ACADEMY, καθώς σπάνε τα εμπόδια ενός παραδοσιακά ανδροκρατούμενου αθλήματος", δήλωσε ο Tommy Hilfiger.

Έχοντας συνεργαστεί με ομάδες της Formula 1™️ από τη δεκαετία του '90, η κληρονομιά της TOMMY HILFIGER συνεχίζεται με τον σχεδιασμό ενός από τα δεκαπέντε οχήματα της σεζόν 2024, το οποίο θα φοράει τα χρώματα του brand. Στην περίοδο προετοιμασίας στη Σαουδική Αραβία από τις 20 έως τις 23 Φεβρουαρίου, η Nerea Martí θα κάνει την πρεμιέρα του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής στολής TOMMY HILFIGER, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για εκείνη, ενώ το brand ανέλαβε επίσης τον σχεδιασμό και την παραγωγή της στολής του προσωπικού της F1 ACADEMY™️.

“ Η TOMMY HILFIGER είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα διεθνή lifestyle brand και είναι μεγάλη τιμή να τους υποδεχόμαστε ως Official Partner στην F1 ACADEMY”, δήλωσε η  Susie Wolff. “Η Tommy Hilfiger είναι πλήρως εναρμονισμένη με την αποστολή μας να αναβαθμίσουμε τη γυναικεία εκπροσώπηση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και η παγκόσμια πλατφόρμα του brand θα επικοινωνήσει την ενέργεια σε όσους δεν ασχολούνται με το άθλημα, βοηθώντας να προσεγγίσουμε νέα κοινά.” 

Η Tommy Hilfiger συνεχίζει να πρωτοστατεί στη δημιουργία πρωτοποριακών εκστρατειών και δράσεων στο πλαίσιο της Formula 1™. Στις προηγούμενες πρωτοβουλίες περιλαμβάνονται ο σχεδιασμός συλλογών με τον θρύλο του αθλήματος Lewis Hamilton και η διοργάνωση επιδείξεων μόδας εμπνευσμένων από την πίστα. Η Tommy Hilfiger βασίζεται σε αυτή την κληρονομιά και ως συνεργάτης στην πολυαναμενόμενη ταινία Apple Original Films Formula 1™, με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ, μαζί με τον ambassador της ανδρικής συλλογής TOMMY HILFIGER, Damson Idris.

Μπορείτε να συμμετάσχετε στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας: #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy και @NereaMarti32.

  

Σχετικά με τη SARKK:

Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy.

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Tommy Hilfiger

Η TOMMY HILFIGER είναι από τα κορυφαία designer lifestyle brands στον κόσμο. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τον εορτασμό του classic American cool στιλ με ένα preppy twist, ενώ ανανεώνει και εμπνέει τους καταναλωτές από το 1985.  Μέχρι και σήμερα δημιουργεί εμβληματικό στυλ, το οποίο ζωντανεύει όταν συναντάται το κλασικό και το νέο, μαζί με ανθρώπους που διαμορφώνουν την κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.

Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές TOMMY HILFIGER  και TOMMY JEANS

Ως η βασική συλλογή, η TOMMY HILFIGER αναγνωρίζεται παγκοσμίως για το γεγονός ότι εντάσσει το κλασικό αμερικανικό cool πνεύμα στην καρδιά της μάρκας. Η συλλογή προσφέρει μια ευρεία επιλογή σχεδίων σε περισσότερες από 25 κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ανδρικού, γυναικείου και παιδικού sportswear ρουχισμού (casual clothing), υποδημάτων και αξεσουάρ.Η σειρά TOMMY JEANS εμπνέεται από τα American denim classics με μια σύγχρονη και casual ματιά. Προσθέτοντας μια νεανική ενέργεια και ένα twist στην κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER, οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές TOMMY JEANS επικεντρώνονται στο premium denim

  • Tommy Hilfiger