Η αγορά προϊόντων πολυτελείας της Κίνας αναμένεται να αυξηθεί σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό το 2024 μετά από μια συνολική ανάκαμψη πέρυσι, ενώ η κινεζική κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας αναμένεται να φτάσει το 35-40 τοις εκατό της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης μέχρι το 2030, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η διεθνής εταιρεία συμβούλων Bain & Company.
Το 2023, η αγορά πολυτελών προϊόντων της Κίνας σημείωσε αύξηση 12 τοις εκατό σε ετήσια βάση, ανακάμπτοντας από την πτώση λόγω της πανδημίας, με επικεφαλής όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της μόδας, του τρόπου ζωής (lifestyle) και των κοσμημάτων, σημειώνει η έκθεση.
Το 2023, η κινεζική κατανάλωση πολυτελείας εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 22-24 τοις εκατό της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης, με την κατανάλωση στην ηπειρωτική Κίνα να αποτελεί περίπου το 16 τοις εκατό, ανέφερε. Σημαντικός παράγων συνεισφοράς είναι οι αγορές προϊόντων πολυτελείας που πραγματοποιούν οι Κινέζοι τουρίστες στο εξωτερικό.
Έως το 2030, η κινεζική κατανάλωση ειδών πολυτελείας αναμένεται να φτάσει το 35-40% της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης, με την κατανάλωση στην ηπειρωτική χώρα να φτάνει το 24-26%, ενισχύοντας τη θέση της ως μία από τις κορυφαίες αγορές πολυτελείας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση.
Πηγή: ot.gr