Retail
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών Κύπρου διερεύνησε 533 διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών
Ανταποκρίθηκε σε 610 αιτήµατα παροχής πληροφοριών
Το  Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών Κύπρου διερεύνησε 533 διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών

Στα 533 ανήλθαν τα διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών που διερεύνησε το 2022 το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΚΚ) Κύπρου, το οποίο παράλληλα ανταποκρίθηκε σε 610 αιτήµατα παροχής πληροφοριών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΕΚΚ Κύπρου για το 2022, από τα παράπονα καταναλωτών που διερευνήθηκαν, το 47% (251 παράπονα) αφορούσαν τις Μεταφορές, το 19% (103 παράπονα) τα Είδη ένδυσης και υπόδησης, τα 18% (95 παράπονα) Άλλα παράπονα, το 9% (49 παράπονα) Διάφορα αγαθά και υπηρεσίες και το 7% (35 παράπονα) Θέματα αναψυχής και κουλτούρας.

Οι τρόποι συναλλαγών των καταναλωτών αφορούσαν κατά 93% το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε σχέση με τα αιτήματα παροχής πληροφοριών, αυτά αφορούσαν το 34% τις Μεταφορές, το 12% Άλλα θέματα, το 11% τα εκτός ταξινόµησης της ατοµικής κατανάλωσης µε βάση τον σκοπό, το 10% τα Είδη ένδυσης και υπόδησης, το 9% τα Έπιπλα και Οικιακός εξοπλισμός, επίσης το 9% Θέµατα αναψυχής και κουλτούρας, το 7% Τρόφιµα και µη αλκοολούχα ποτά, το 6% Εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαµονής και το 2% Θέματα Υγείας.

Σύμφωνα με το ΕΚΚ Κύπρου, εντός του πλαισίου των δραστηριοτήτων του για το 2022, µεταξύ άλλων, συµµετείχε σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκποµπές µε σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών του Κέντρου και την ενηµέρωση των καταναλωτών σε θέµατα που τους αφορούν.

Περαιτέρω, διοργάνωσε ενηµερωτικές ηµερίδες σε σχολεία για πληροφόρηση των μαθητών για το ηλεκτρονικό εµπόριο.

Πηγή: ΚΥΠΕ