Κι αυτό καθώς η μεγαλύτερη μάρκα ομορφιάς στον κόσμο, ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη, πωλήσεις για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, κάτω από τις εκτιμήσεις, αν και αυξημένες κατά 2,8%, στα 10,6 δισ. ευρώ. Οι αναλυτές της Barclays είχαν προβλέψει ένα ποσό κοντά στα 10,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το CNBC.
Η εταιρεία κατέγραψε επίσης αύξηση 7,6% στις πωλήσεις ολόκληρου του έτους 2023 και συγκεκριμένα στα 41,18 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η πτώση οφείλεται στη δραστηριότητα της L’Oreal στη Βόρεια Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,2% κατά την τρίμηνη περίοδο. Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά τα άλλα αυξήθηκαν στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Πηγή: Newmoney.gr