Marketing Week
H τεχνητή νοημοσύνη και το cloud ισχυροποιούν το CRM
H τεχνητή νοημοσύνη και το cloud ισχυροποιούν το CRM

Το CRM βοηθά τις επιχειρήσεις να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν διάφορες εργασίες. Ωστόσο, για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το CRM που διαθέτετε, πρέπει να αξιοποιήσετε τη δύναμη του cloud και της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Οφέλη από το cloud computing

Το Cloud computing είναι η παροχή υπηρεσιών, όπως servers, αποθήκευση, βάσεις δεδομένων, δικτύωση, software και analytics, μέσω του Internet. Αυτός ο τύπος computing προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα για τις λύσεις CRM όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne, όπως επεκτασιμότητα, προσβασιμότητα, ασφάλεια και οικονομική αποδοτικότητα. Με το cloud computing, μπορείτε εύκολα να προσαρμόζετε τους υπολογιστικούς σας πόρους ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε ακριβές αναβαθμίσεις hardware ή software. Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση στα δεδομένα και τις εφαρμογές CRM από οποιαδήποτε συσκευή, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αρκεί να έχετε σύνδεση στο Internet. Επιπλέον, μπορείτε να βασιστείτε στην τεχνογνωσία και την υποδομή του παρόχου cloud για την προστασία των δεδομένων CRM από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, απώλεια ή ζημία. Τέλος, πληρώνετε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε και αποφεύγετε τα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας που συνεπάγεται η κατοχή και διαχείριση των δικών σας servers και software.

Χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης και analytics

Η ΑΙ και τα analytics είναι η χρήση προηγμένων αλγορίθμων και τεχνικών επεξεργασίας δεδομένων για την εξαγωγή συμπερασμάτων και προβλέψεων από μεγάλα και πολύπλοκα σύνολα δεδομένων. Οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν το CRM σας με διάφορους τρόπους, όπως για παράδειγμα στην αξιολόγηση leads, εξατομίκευση, προτάσεις, chatbots και πρόβλεψη. Η αξιολόγηση leads αποδίδει μια αριθμητική τιμή σε κάθε lead με βάση το προφίλ, τη συμπεριφορά και την πιθανότητα μετατροπής τους, ενώ η εξατομίκευση τμηματοποιεί τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να προτείνει τα καλύτερα προϊόντα, υπηρεσίες ή λύσεις για κάθε πελάτη, να δημιουργήσει επαφές που μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να αναλύει δεδομένα CRM για τον εντοπισμό μοτίβων, τάσεων και ευκαιριών. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα στις πωλήσεις, να προσαρμόσετε τα μηνύματα και τις προσφορές marketing και να προβλέψετε τις επιδόσεις των πωλήσεών σας, τη συμπεριφορά των πελατών σας και τη ζήτηση της αγοράς.

Βελτιστοποιήστε την απόδοση του CRM σας στο cloud

Για να επωφεληθείτε από το cloud computing, την τεχνητή νοημοσύνη και τα analytics για το CRM σας, θα πρέπει να επιλέξετε έναν πάροχο cloud και ένα σύστημα CRM που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας, τον προϋπολογισμό και τα πρότυπα ασφαλείας. Επιπλέον, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το CRM σας μπορεί να επικοινωνεί και να ανταλλάσσει δεδομένα με άλλες εφαρμογές cloud. Ακόμα, θα πρέπει να εκπαιδεύσετε το προσωπικό και τους πελάτες σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του CRM και των χαρακτηριστικών του cloud και AI και να τους παρέχετε την απαραίτητη υποστήριξη και feedback. Τέλος, θα πρέπει να παρακολουθείτε και να αναλύετε τα δεδομένα και τα metrics του CRM σας, συγκεκριμένα την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση, την αφοσίωση, τα έσοδα και την απόδοση της επένδυσης, και να χρησιμοποιείτε τις γνώσεις και τις συστάσεις από την AI και τα analytics για να βελτιώσετε τη στρατηγική και τις τακτικές του CRM σας.

  • CRM