Όπως αναφέρει το AgFunderNews, η Amatera ιδρύθηκε τον Μάιο του 2022 από τον Omar Dekkiche και τη Dr. Lucie Kriegshauser. Η εταιρεία διαθέτει δύο προγράμματα αναπαραγωγής φυτών: το “Robustica”, το οποίο είναι μια ποικιλία Robusta χωρίς πικρία, και μια ποικιλία Arabica που είναι φυσική χωρίς καφεΐνη, ανέφερε το AgFunderNews.
Ο Ryan Lee της AgFunder δήλωσε ότι η Amatera έχει μια επιταχυνόμενη πλατφόρμα ανακάλυψης χαρακτηριστικών και αναπαραγωγής φυτών που «έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει πιο ανθεκτικές στο κλίμα καλλιέργειες και να βγει στην αγορά πιο γρήγορα από -εταιρείες που χρησιμοποιούν- παραδοσιακές μεθόδους αναπαραγωγής».
Και τα δύο προγράμματα βασίζονται στην καλλιέργεια φυτικών κυττάρων, η οποία είναι η μέθοδος ανάπτυξης φυτικών κυττάρων in vitro σε καλλιέργεια σε αντίθεση με την καλλιέργεια ώριμων φυτών σε νερό ή έδαφος. Η πλατφόρμα αναπαραγωγής χωρίς ΓΤΟ προκαλεί αυθόρμητη γενετική παραλλαγή χρησιμοποιώντας φυσικές και χημικές προσεγγίσεις χωρίς να βασίζεται στην επεξεργασία γονιδίων.
Με άλλα λόγια, θα μπορούσαμε να πούμε ότι επιταχύνουν τις φυσικές διακυμάνσεις και την εξέλιξη σε ένα εργαστήριο και επιλέγουν τα πιο επιθυμητά αποτελέσματα από αυτή τη διαδικασία, αντί να χειρίζονται άμεσα τα γονίδια και να καταλήγουν σε γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Όπως και να έχει είναι ξεκάθαρο ότι η κατανάλωση καφέ έχει γίνει τάση, κάτι περισσότερο από το να παίρνεις απλώς μια δόση καφεΐνης.
Αυξάνεται η δημοφιλία του καφέ
«Με τα ποτά και τα σνακ να γίνονται απαραίτητα προϊόντα με cool αποτύπωμα, ο καφές έχει γίνει σταθερή επιλογή για προσιτή πολυτέλεια και έκφραση τρόπου ζωής», είπε στο CNBC η Κλερ Λάνκαστερ, επικεφαλής προβλέψεων τροφίμων και ποτών στην εταιρεία πρόβλεψης καταναλωτών και προϊόντων WGSN.
«Έχουμε δει μια τάση με την πάροδο του χρόνου προς premiumization (η στροφή των καταναλωτών σε premium, ακριβότερα και ποιοτικότερα προϊόντα)», εξήγησε, προσθέτοντας ότι αυτό αντικατοπτρίζεται στην αυξανόμενη προτίμηση για καφέ υψηλότερης ποιότητας, τόσο στον τρόπο παρασκευής του όσο και από την προέλευσή του, καθώς και σε διαφορετικούς τύπους και γεύσεις. Το The Bean Shop, ένα βιοτεχνικό καφεκοπτείο στη Σκωτία που προσφέρει παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, έχει παρατηρήσει μια αύξηση στους πελάτες.
«Υπήρξε μια μεγάλη αύξηση στους ανθρώπους που φτιάχνουν σπεσιαλιτέ καφέ στο σπίτι», δήλωσε στο CNBC η Λόρνα Μπρους μια από τις ιδιοκτήτριές. «Οι άνθρωποι αγαπούν να δοκιμάζουν κάτι νέο».
Πηγή: ΟΤ.gr