Marketing Week
Η καμπάνια “Let’s Get Real with KEAN” ολοκληρώθηκε με τον πιο ταιριαστό τρόπο: ένα Fun & Games Night γεμάτο κέφι και εκπλήξεις!
Η καμπάνια “Let’s Get Real with KEAN” ολοκληρώθηκε με τον πιο ταιριαστό τρόπο: ένα Fun & Games Night γεμάτο κέφι και εκπλήξεις!

Τον Σεπτέμβριο του 2023, η KEAN παρουσίασε για πρώτη φορά τα ευρήματα της έρευνάς της “Let’s Get Real”, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας και αφορά τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) από τους/ις Κύπριους/ες ηλικίας 18-35 ετών. Η έρευνα παρουσιάστηκε στο St. Raphael Resort στη Λεμεσό, παρουσία εκπροσώπων των ΜΜΕ και της Κυβέρνησης, πολιτικών, μελών του ακαδημαϊκού χώρου και εκπροσώπων της Νεολαίας Κύπρου. Κι αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας καμπάνιας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που είχε έπειτα μια συναρπαστική πορεία τόσο σε online όσο και offline επίπεδο!

Η καμπάνια συνεχίστηκε offline με άλλη μια παρουσίαση της έρευνας, αυτή τη φορά στους φοιτητές του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Η παρουσίαση έγινε μετά από πρόσκληση του ΤΕΠΑΚ στην ΚΕΑΝ, ενώ το έντονο ενδιαφέρον των φοιτητών για τα ευρήματα οδήγησε σε εποικοδομητικές συζητήσεις. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν και ειδικά guerilla υλικά για τον χώρο του ΤΕΠΑΚ, όπως floor και mirror stickers, banners κ.ά. που προέτρεπαν με έναν έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο τους φοιτητές να κατεβάσουν την έρευνα και να μάθουν περισσότερα.

Μετά το πανεπιστήμιο, σειρά είχαν τα σχολεία όπου η έρευνα παρουσιάστηκε μέσα από θεατρικές παραστάσεις, που είχαν ως θέμα τους τον αντίκτυπο των ΜΚΔ. Μετά το πέρας των παραστάσεων, οι μαθητές καλούνταν να απαντήσουν σε ένα σύντομο quiz με θέμα τα ευρήματα της έρευνας και να πάρουν μέρος σε μια κλήρωση όπου 2 τυχεροί/ες κερδίζουν από 1 iPhone14.

Παράλληλα, σε online επίπεδο, έτρεξε μέσα στον Νοέμβριο του 2023 ο ομώνυμος διαγωνισμός στα social media της KEAN, που καλούσε τους χρήστες να απαντήσουν ειλικρινά σε ερωτήματα σχετικά με το πώς χρησιμοποιούν τα ΜΚΔ, ώστε να διεκδικήσουν ένα δώρο που σκοπό είχε να τους φέρει πιο κοντά με τους φίλους τους και να τους κρατήσει μακριά από τις οθόνες των κινητών: οι 4 νικητές κέρδισαν από μια διήμερη διαμονή στο Droushia Heights Hotel παρέα με 3 φίλους, για μια “Let’s Get Real: Fun & Games Night by ΚΕΑΝ”, γεμάτη από πολλές υπέροχες, offline δραστηριότητες!

Και μετά την κλήρωση που ανέδειξε τους νικητές, η καμπάνια οδηγήθηκε στο κλείσιμό της που δεν θα μπορούσε να είναι ιδανικότερο! Οι 16 τυχεροί/ες, παρέα με τους παρουσιαστές της βραδιάς Theo Blue (TikToker και Ραδιοφωνικός Παραγωγός) και Νικόλα Ιωαννίδη (Instagramer και Ραδιοφωνικός Παραγωγός), καθώς και εκπροσώπους της KEAN, μοιράστηκαν μια εμπειρία γεμάτη απίστευτο γέλιο, πολύ κέφι και τρελό χορό. Η βραδιά ξεκίνησε με ένα γεύμα που έδωσε την απαραίτητη ενέργεια σε όλους τους συμμετέχοντες, καθώς μετά ακολούθησαν μια σειρά από ευφάνταστα παιχνίδια που ξύπνησαν σε όλους το παιδί μέσα τους: από παντομίμες με τραγούδια, ταινίες και celebrities μέχρι παιχνίδια που αξιοποιούσαν την KEANiTA και άλλα προϊόντα KEAN, όπου οι παίκτες έπρεπε να τεστάρουν τις σωματικές τους ικανότητες. Φυσικά, η βραδιά δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς επίδειξη χορευτικών ικανοτήτων, γι’ αυτό όλοι τα έδωσαν όλα στην πίστα, υπό τους ήχους των μουσικών επιλογών του DJ Panos C.

Έτσι, η καμπάνια “Let’s Get Real with KEAN” κατάφερε να πετύχει όλους τους στόχους της: να ενημερώσει το ευρύ κοινό και ειδικότερα τους νέους και τους εφήβους για τη χρήση των ΜΚΔ και τις επιπτώσεις τους, να ανοίξει έναν online και offline διάλογο σχετικά με αυτό το τόσο σημαντικό ζήτημα, αλλά και να θυμίσει σε όλους μας ότι τις καλύτερες στιγμές τις περνάμε πάντα εκτός των social media. Κοινώς, όταν είμαστε μες τη ζωή μαζί με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΕΑΝ

Η KEAN Soft Drinks Ltd ιδρύθηκε το 1949 από τον χημικό Τάκη Χριστοδούλου, με σκοπό την παραγωγή χυμών από κυπριακά εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη εταιρεία, το 1981, που παρήγαγε χυμούς σε συσκευασίες TetraPak στην Κύπρο. Σήμερα, με τεράστιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή, την Αφρική και τις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η ΚΕΑΝ προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον Όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd. Μέσω αυτών παρέχονται στο λιανικό εμπόριο και στον τομέα HORECA της κυπριακής αγοράς κατηγορίες προϊόντων ξηράς αποθήκευσης, συντήρησης και κατάψυξης. Προσφέρονται σειρές προϊόντων από μάρκες όπως HEINZ, KRAFT, AMOY, HP, Vitalia, παγωτά και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ, αλλαντικά KRISTI, χυμοί PRIMA, προϊόντα ψαριού VICI και μια τεράστια γκάμα άλλων προϊόντων.

 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.kean.com.cy

  • ΚΕΑΝ
  • καμπάνια