Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία δήλωσε ότι θέλει να έχει 50.000 τοποθεσίες παγκοσμίως μέχρι το 2027. Όπως αναφέρει το CNN Business, στις 30 Σεπτεμβρίου η McDonalds είχε συνολικά περίπου 41.000 καταστήματα και συνεπώς χρειάζεται άλλα 9.000 για να φτάσει το στόχο της.
Η αύξηση αυτή θα είναι «η ταχύτερη περίοδος ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας», λέει η McDonald’s σε ανακοίνωσή της.
Μπορεί να φαίνεται ότι η παγκόσμια αγορά είναι ήδη κορεσμένη από εστιατόρια γρήγορου φαγητού. Αλλά η McDonald’s δεν το βλέπει έτσι: Καθώς η ανθρωπότητα αλλάζει, η εταιρεία θα πρέπει επίσης – και να προσθέσει περισσότερα εστιατόρια, ώστε να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις σε όλους τους τομείς.
«Υπάρχει ένας αριθμός περιοχών στις ΗΠΑ όπου είμαστε σημαντικά υποανάπτυκτοι σε σχέση με τον πληθυσμό που υπάρχει σήμερα. Αυτό μας ανοίγει ένα σωρό ευκαιρίες ανάπτυξης που μπορούμε να ακολουθήσουμε», δήλωσε σχετικά πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s Κρις Κεμπσίνσκι.
Μαζί με τις γεωγραφικές αλλαγές, η εταιρεία εξετάζει επίσης πώς θα πρέπει να αλλάξει και η ιδέα του τι είναι τα McDonald’s. Όπως είπε ο Κriw Κεμπσίνσκι, «η εταιρεία μπορεί πλέον να σκεφτεί για μικρές μορφές», όπου δεν χρειάζονται απαραίτητα οι μεγάλες τραπεζαρίες που υπήρχαν στα παραδοσιακά μας εστιατόρια».
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η McDonald’s δήλωσε ότι δοκιμάζει μια νέα ιδέα εστιατορίου. «Το CosMc’s είναι μια ιδέα μικρού σχήματος με όλο το DNA των McDonald’s, αλλά με τη δική του μοναδική προσωπικότητα», είχε δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης με αναλυτές τον περασμένο Ιούλιο.
«Πειράζει» τα Big Mac
McDonald’s χωρίς Big Mac και τηγανητές πατάτες; Και όμως! Το μενού των νέων καταστημάτων του αμερικανικού κολοσσού fast food, CosMc’s, το οποίο υπόσχεται να είναι «εξωπραγματικά καλό», δεν περιλαμβάνει κλασικές εμβληματικές αμερικανικές συνταγές από αυτές που οι καταναλωτές έχουν συνδυάσει με την παγκόσμια επωνυμία.
Άλλωστε, το concept στηρίζεται ακριβώς στη διαφοροποίηση από τη μαμά αλυσίδα γρήγορου φαγητού. Και, όπως έχει ανακοινώσει η Mc Donald’s, πρόκειται για ένα concept με επίκεντρο τα ροφήματα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί απογευματινούς πελάτες.
Αυτό, λοιπόν, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν Big Mac ή τηγανητές πατάτες στο μενού του CosMc, το οποίο ανακοινώθηκε τις προηγούμενες μέρες. Αντίθετα, το εστιατόριο θα σερβίρει μια μεγάλη ποικιλία από ροφήματα και λιχουδιές «με τολμηρούς και απροσδόκητους γευστικούς συνδυασμούς, ζωηρά χρώματα και λειτουργικές ενισχύσεις».
Ο κατάλογος με τα ποτά περιλαμβάνει δεκάδες νέα ροφήματα, συμπεριλαμβανομένων lattes, slushes και ποικιλιών τσαγιού, τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στο κανονικό μενού McCafe.
Την ίδια στιγμή, η ριζική μεταρρύθμιση των McDonald’s προχωρά με ταχείς ρυθμούς με την αλυσίδα να αλλάζει ακόμα και τα ιερά και τα όσια, το διάσημο Big Mac, «πειράζοντας» την συνταγή του. Έχουν γίνει, συγκεκριμένα, περισσότερες από 50 τροποποιήσεις στο μπέργκερ, μεταξύ των οποίων πιο γενναιόδωρες μερίδες σάλτσας (από 9 γραμμάρια ανά σάντουιτς η σάλτσα αυξήθηκε στα 14 γραμμάρια) και επίσης πιο «δεμένο» ψωμί ώστε να διατηρείται περισσότερο η θερμότητα του ψημένου μπιφτεκιού όταν κάποιος παίρνει το Big Mac πακέτο.
Πηγή: ΟΤ