Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ήταν οι ακόλουθες:
• Είδη ρουχισμού, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ενδυμάτων, παπούτσια και αξεσουάρ (82,3%)
• Παραγγελίες από εστιατόρια ή αλυσίδες fast food ή υπηρεσίες delivery (81,7%)
• Τρόφιμα ή ποτά από καταστήματα ή προμηθευτές γευμάτων (41,4%)
• Αθλητικά είδη εκτός αθλητικών ενδυμάτων (24,5%)
Ανάμεσα στα άτομα ηλικίας 16-74 ετών που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, το 86,6% αγόρασε από ντόπιους πωλητές, το 80,7% αγόρασε από πωλητές χωρών μελών της ΕΕ και το 47,2% από πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ειδικής έρευνας που διενήργησε η Στατιστική Υπηρεσία, εννέα στα δέκα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Η χρήση του διαδικτύου μειώνεται ανάλογα με την ηλικία: ξεκινώντας από 99,3% για την ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών, η χρήση του διαδικτύου μειώνεται στο 72,8% για την ηλικιακή ομάδα 55-74 ετών. Τα άτομα με υψηλό μορφωτικό επίπεδο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο συχνά (99,1%) από τα άτομα με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο (65,2%).
Σύμφωνα με την έρευνα, οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Skype, Messenger, WhatsApp και Viber (95,9%), η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω διαδικτύου (95,4%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter (90,5%), η ανάγνωση online ειδήσεων, εφημερίδων, περιοδικών (89,1%) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (89,1%).