Marketing Week
Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!
Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!

Η KEAN έλαβε μέρος στην 8η «Cycling for Preemies - Ποδηλασία Αγάπης» του Panos Evripidou Foundation και συνδύασε την ποδηλασία για καλό σκοπό με το μήνυμα της καμπάνιας Let’s Get Real with KEAN, που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media accounts του brand. Η καμπάνια αυτή, που προέκυψε ως συνέχεια της έρευνας που έκανε η ΚΕΑΝ για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, αποσκοπεί στο να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να αναλογιστούν με ειλικρίνεια τις online συνήθειές τους, ώστε να αποκτήσουν μια πιο ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο και να απολαμβάνουν αληθινά τις real στιγμές, όπως ήταν η «Ποδηλασία Αγάπης», μακριά από την οθόνη του κινητού.

Έτσι, την Κυριακή, 12 Νοεμβρίου, το προσωπικό της KEAN, που συμμετείχε στην ποδηλασία, φόρεσε τις φανέλες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη ημέρα και είχαν πάνω μηνύματα, όπως «Πρώτα ποδηλατούμε, μετά ποστάρουμε!», «Άσε το φίλτρο και πιάσε το φρένο!», «Πάτα το πετάλι, όχι το Like button!» και «Καμιά φορά, τα social μπορεί να σου κάνουν τη ζωή… ποδήλατο!». Το σημείο εκκίνησης της «Ποδηλασίας Αγάπης» ήταν μάλιστα το εργοστάσιο της KEAN και οι ποδηλάτες έπρεπε να φτάσουν μέχρι το Poseidonia Hotel, στην παραλία της Λεμεσού, κι έπειτα να επιστρέψουν στο σημείο εκκίνησης, πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων.

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation για τη βελτίωση της ζωής των μωρών που αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες προκλήσεις λόγω πρόωρης γέννησης. Η ενεργή συμμετοχή και η έμπρακτη στήριξη της ΚΕΑΝ στη φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ακόμα δράση στα πλαίσια της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, με στόχο μια καλύτερη και πιο υγιή κοινωνία για όλους, τόσο offline όσο και online.

Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια #LetsGetReal with KEAN, μπορείτε να επισκεφτείτε το Facebook και το Instagram της KEAN.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΕΑΝ

Η KEAN Soft Drinks Ltd ιδρύθηκε το 1949 από τον χημικό Τάκη Χριστοδούλου, με σκοπό την παραγωγή χυμών από κυπριακά εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη εταιρεία, το 1981, που παρήγαγε χυμούς σε συσκευασίες TetraPak στην Κύπρο. Σήμερα, με τεράστιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή, την Αφρική και τις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η ΚΕΑΝ προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον Όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd. Μέσω αυτών παρέχονται στο λιανικό εμπόριο και στον τομέα HORECA της κυπριακής αγοράς κατηγορίες προϊόντων ξηράς αποθήκευσης, συντήρησης και κατάψυξης. Προσφέρονται σειρές προϊόντων από μάρκες όπως HEINZ, KRAFT, AMOY, HP, Vitalia, παγωτά και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ, αλλαντικά KRISTI, χυμοί PRIMA, προϊόντα ψαριού VICI και μια τεράστια γκάμα άλλων προϊόντων.

 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.kean.com.cy

  • ΚΕΑΝ
  • 8η Ποδηλασία Αγάπης
  • Panos Evripidou Foundation