Σύμφωνα με τους Financial Times, περίπου το 51% των αυτοκινήτων της Ferrari που πωλήθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου ήταν υβριδικά, σε σύγκριση με 43% τους προηγούμενους τρεις μήνες και μόλις 19% πριν από ένα χρόνο.
Τέσσερα από τα 13 μοντέλα που πωλούσε η εταιρεία κατά το τελευταίο τρίμηνο ήταν υβριδικά. Πρόκειται για τα supercars 296 GTB και GTS, τα οποία είναι υβριδικά και χρησιμοποιούν επίσης κινητήρα V6, καθώς και το υβριδικό SF90 της κορυφαίας έκδοσης.
Θα ανατραπεί ξανά η αναλογία;
Όπως σχολιάζει το βρετανικό έντυπο, η σειρά 296 σηματοδοτεί την πρώτη φορά που τα entry-level supercars της Ferrari περιλαμβάνουν υβριδικά μοντέλα. Η μάρκα λάνσαρε το πρώτο υβριδικό της αυτοκίνητο με το hypercar LaFerrari αξίας 1,4 εκατ. δολαρίων το 2013, ενώ το SF90, που παρουσιάστηκε το 2019, αποτέλεσε την πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε υβριδική τεχνολογία plug-in σε αυτοκίνητο δρόμου.
Πάντως η σταθερή αύξηση της παραγωγής του αυτοκινήτου Purosangue, που διαθέτει μόνο παλαιού τύπου κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενδέχεται να ανατρέψει σε επόμενο τρίμηνα την αναλογία υπέρ των παλαιού τύπου οχημάτων. Η Purosangue αναμένεται να αντιπροσωπεύει μία στις πέντε Ferraris που θα πωληθούν το επόμενο έτος.
Όσον αφορά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η Ferrari δεν αναμένεται να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2025. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι το 40% της γκάμας της θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το τέλος της δεκαετίας.
«Ελευθερία επιλογής»
Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna δήλωσε ότι η Ferrari θέλει να δώσει στους πελάτες της την «ελευθερία» να επιλέξουν πώς θα κινούνται τα αυτοκίνητά τους.
«Κάποιοι από αυτούς δεν θα πάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάποιοι άλλοι θα πάρουν και τα δύο, κάποιοι άλλοι θα μπουν στην οικογένεια της Ferrari λόγω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε την Πέμπτη.
Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, τα καθαρά κέρδη της Ferrari αυξήθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου κατά 46% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Ενώ οι παραδόσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν μόνο κατά 9% σε 3.459, τα έσοδα σκαρφάλωσαν κατά 24% σε 1,5 δισ. ευρώ, με υψηλότερα περιθώρια κέρδους από την αύξηση των δυνατοτήτων εξατομίκευσης.
Πηγή: ot.gr