Marketing Week
#Day8LookAfterYourOranges: Η καμπάνια της KEAN που συγκέντρωσε 2.000 selfies και 4.000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου
#Day8LookAfterYourOranges: Η καμπάνια της KEAN που συγκέντρωσε 2.000 selfies και 4.000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή του κοινού στη φετινή καμπάνια της ΚΕΑΝ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Σε διάστημα 30 ημερών, δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 2.000 selfies από τους χρήστες του Instagram με το hashtag #Day8LookAfterYourOranges, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 4.000 ευρώ που η ΚΕΑΝ δώρισε στη Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Με το μήνυμα «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges», η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της περσινής, αντίστοιχης δράσης της εταιρείας που αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού κι έφερε τον τίτλο «Look After Your Oranges». Φέτος, η KEAN αποφάσισε να εστιάσει σε μια εξίσου σημαντική πληροφορία: τη σωστή μέρα για αυτοεξέταση. Κι επειδή η μέρα αυτή είναι η 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας, κάλεσε το κοινό του Instagram να ανεβάσει τις δικές του selfies, στις οποίες έπρεπε να σχηματίσει τον αριθμό 8 με όποιον τρόπο επιθυμούσε, να χρησιμοποιήσει το hashtag #Day8LookAfterYourOranges και να ενθαρρύνει τους δικούς του ανθρώπους να κάνουν μηνιαία τους συνήθεια την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα του κύκλου. Για κάθε selfie που ανέβαινε, η KEAN θα έδινε 2 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου. Έτσι, με την ένθερμη ανταπόκριση του κόσμου συγκεντρώθηκε το ποσό των 4.000 ευρώ.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα και τη σημασία της για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Επιπλέον, η ΚΕΑΝ εξασφάλισε και μία συνέντευξη με τη Μαρία Πανασέτη, τη νεαρή Κύπρια που κέρδισε τη μάχη με τη νόσο και δίνει καθημερινά το δικό της μήνυμα θάρρους στον κόσμο μέσω του προφίλ της στο Instagram. Μέσα από ένα video διάρκειας 8 λεπτών, η Μαρία άνοιξε την καρδιά της και μοιράστηκε αυτά που κέρδισε, αυτά που έχασε, αλλά κι αυτά που έμαθε από αυτή την εμπειρία. 

Έτσι, μέσω της καμπάνιας αυτής, η KEAN έκλεισε έναν κύκλο ενημέρωσης σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, στηρίζοντας για ακόμη μια φορά την Europa Donna Κύπρου και χρησιμοποιώντας τα social media για να βοηθήσει στο χτίσιμο μια πιο υγιούς κοινωνίας με βάση την πρόληψη και την ενημέρωση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΕΑΝ

Η KEAN Soft Drinks Ltd ιδρύθηκε το 1949 από τον χημικό Τάκη Χριστοδούλου, με σκοπό την παραγωγή χυμών από κυπριακά εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη εταιρεία, το 1981, που παρήγαγε χυμούς σε συσκευασίες TetraPak στην Κύπρο. Σήμερα, με τεράστιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή, την Αφρική και τις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η ΚΕΑΝ προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον Όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd. Μέσω αυτών παρέχονται στο λιανικό εμπόριο και στον τομέα HORECA της κυπριακής αγοράς κατηγορίες προϊόντων ξηράς αποθήκευσης, συντήρησης και κατάψυξης. Προσφέρονται σειρές προϊόντων από μάρκες όπως HEINZ, KRAFT, AMOY, HP, Vitalia, παγωτά και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ, αλλαντικά KRISTI, χυμοί PRIMA, προϊόντα ψαριού VICI και μια τεράστια γκάμα άλλων προϊόντων.

 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.kean.com.cy

  • ΚΕΑΝ
  • καμπάνια
  • Europa Donna Κύπρου