Marketing Week
Τα social media αποκαλύπτουν: Το εθιστικό χτύπημα των selfies και τα ενθαρρυντικά emojis. Οι εκπληκτικές ανακαλύψεις πίσω από τις ψηφιακές συνήθειες
H KEAN παρουσίασε τα ευρήματα της μεγάλης της έρευνας για τη χρήση των social media από τους νέους της Κύπρου!
Τα social media αποκαλύπτουν: Το εθιστικό χτύπημα των selfies και τα ενθαρρυντικά emojis. Οι εκπληκτικές ανακαλύψεις πίσω από τις ψηφιακές συνήθειες

Γνωρίζατε, ότι 1 στους 5 νεαρούς Κύπριους, περνάει στα social media πάνω από 5 ώρες την ημέρα; Και ότι περίπου 2 στους 5, ομολογούν ότι η χρήση φίλτρων έχει από αρνητικό έως πολύ αρνητικό αντίκτυπο στην αυτοεκτίμησή τους; Ή ότι ένα 10% αυτών έχει περάσει άγχος ή κατάθλιψη λόγω σύγκρισης με άλλους χρήστες των social;

Κι αυτά είναι μόνο μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας «Let’s Get Real with KEAN: the research», η οποία πραγματοποιήθηκε από την KEAN σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 1000 Κύπριοι και Κύπριες ηλικίας 18-35 ετών, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τα social media, τις συνήθειές τους σε αυτά, αλλά και τα συναισθήματα που σχετίζονται με τη χρήση τους.

Και καθώς πρόκειται για ένα ζήτημα που μας αφορά όλους, η έρευνα παρουσιάστηκε στο σύνολό της σε ένα ξεχωριστό συνέδριο, την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου, στο St Raphael Resort στη Λεμεσό. Με συντονιστή τον τηλεοπτικό παρουσιαστή, ραδιοφωνικό παραγωγό και stand-up comedian Λούη Πατσαλίδη, η αλήθεια πίσω από τη χρήση των social media αποκαλύφθηκε σε ένα κοινό που αποτελούνταν από εκπροσώπους των ΜΜΕ και της πολιτικής, καθώς και προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό χώρο.

Ακολούθησε πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν οι Μαρία Κολά (Πρόεδρος Συμβουλίου Νεολαίας Κύπρου), Ήβη Λάμπρου (Ακαδημαϊκός), Παναγιώτης Προεστός (Ψυχολόγος), Μαρία Βουτσά (Ακαδημαϊκός) και Πόλης Ξιναρής (Σύμβουλος Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης). Καθώς τα ευρήματα προκαλούν τροφή για σκέψη και συζήτηση, το πάνελ διαδέχθηκε Q&A, με το κοινό να συμμετέχει με ενθουσιασμό και έντονο ενδιαφέρον για τα επόμενα βήματα που μπορούν να γίνουν ώστε να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Κι αν αναρωτιέστε γιατί μία εταιρεία αναψυκτικών πήρε την πρωτοβουλία για τη διεξαγωγή μιας τέτοιας έρευνας και την παρουσίασή της στο κοινό, την απάντηση έχει η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager στη ΚΕΑΝ Ltd:

«Η KEAN προσπαθεί να είναι σταθερά δίπλα στους νέους, να πιάνει τον παλμό τους και να καταλαβαίνει τις ανησυχίες τους. Το να προβεί σε μία έρευνα που διερευνά τις επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους νέους ήταν μία φυσική εξέλιξη της σχέσης που έχει ήδη χτίσει η KEAN μαζί τους. Άλλωστε, μέσα από αυτή τη σχέση διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι ότι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα θέμα με το οποίο πρέπει να ασχοληθεί η πολιτεία.»

Έτσι, μπορεί μεν το συνέδριο «Let’s Get Real with KEAN» να ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, όμως αυτή είναι μόνο η αρχή για να επανεξετάσουμε όλοι τη σχέση μας με τα social media και να φροντίσουμε ώστε αυτά να γίνουν ένα πιο ασφαλές μέρος για όλους. Κάντε κι εσείς το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, κατεβάζοντας την έρευνα εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΕΑΝ

Η KEAN Soft Drinks Ltd ιδρύθηκε το 1949 από τον χημικό Τάκη Χριστοδούλου, με σκοπό την παραγωγή χυμών από κυπριακά εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη εταιρεία, το 1981, που παρήγαγε χυμούς σε συσκευασίες TetraPak στην Κύπρο. Σήμερα, με τεράστιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή, την Αφρική και τις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η ΚΕΑΝ προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον Όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd. Μέσω αυτών παρέχονται στο λιανικό εμπόριο και στον τομέα HORECA της κυπριακής αγοράς κατηγορίες προϊόντων ξηράς αποθήκευσης, συντήρησης και κατάψυξης. Προσφέρονται σειρές προϊόντων από μάρκες όπως HEINZ, KRAFT, AMOY, HP, Vitalia, παγωτά και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ, αλλαντικά KRISTI, χυμοί PRIMA, προϊόντα ψαριού VICI και μια τεράστια γκάμα άλλων προϊόντων.

 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.kean.com.cy

  • ΚΕΑΝ
  • έρευνα