Business Tech
Το διαδικτυακό περιεχόμενο που επικράτησε στις προτιμήσεις των παιδιών
Ανάλυση ανώνυμων δεδομένων που παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids
Το διαδικτυακό περιεχόμενο που επικράτησε στις προτιμήσεις των παιδιών
Μια νέα μελέτη του Kaspersky Safe Kids ανέδειξε το περιεχόμενο του YouTube που επικράτησε στις προτιμήσεις των παιδιών κατά το διάστημα Ιούνιος – Αύγουστος 2023. Η σειρά κινουμένων σχεδίων Skibidi Toilet αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής τάση.

Το Lacey’s Flash Games αναζητήθηκε περισσότερο στην κατηγορία των παιχνιδιών. Όσο για τις ταινίες, οι κινέζικες δραματικές ταινίες We Fall in Love και Love Forever Young συγκέντρωσαν τις περισσότερες προβολές.

Κατά μέσο όρο, το 61% των παιδιών αποκτούν τις πρώτες τους ψηφιακές συσκευές μεταξύ 8 και 12 ετών, μερικές φορές ακόμα νωρίτερα. Τα παιδιά εξερευνούν τον κυβερνοχώρο, κάνουν φίλους, παίζουν παιχνίδια, παρακολουθούν ταινίες και συσσωρεύουν γνώσεις.

Η Kaspersky εξέτασε τις διαδικτυακές αναζητήσεις των παιδιών για να καταλάβει τι τράβηξε την προσοχή τους αυτό το καλοκαίρι. Η ανάλυση βασίζεται σε ανώνυμα δεδομένα, τα οποία παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids: τα ερωτήματα αναζήτησης και οι πιο δημοφιλείς εγκατεστημένες εφαρμογές Android.

Φέτος το καλοκαίρι, οι 3 εφαρμογές για συσκευές Android που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο από τα παιδιά ήταν το YouTube (30%), το TikTok (17%) και το WhatsApp (15%). Το Instagram κατέλαβε την τέταρτη θέση (9%). Είναι ενδιαφέρον ότι το YouTube kids δεν έχει σημαντική απήχηση μεταξύ των παιδιών καταγράφοντας μόνο 2,5%.

Ταινίες και εκπομπές
Στην κατηγορία «ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές», τα κινούμενα σχέδια κατέχουν την ηγετική θέση, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 50% των αναζητήσεων. Οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν το 26%, σημαντική διαφορά συγκριτικά με τα anime που έλαβαν το 16% των αναζητήσεων.

Το κανάλι MSA (My Story Animated) που περιλαμβάνει τα Lady Bug, My Little Pony, Peppa Pig και Helluva boss, παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης μεταξύ των παρόχων κινουμένων σχεδίων. Όσον αφορά τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα κινέζικα τηλεοπτικά δράματα We Fall In Love (2023) και Love Forever Young (2023) κέρδισαν την προσοχή των παιδιών.

Μουσικά ενδιαφέροντα
Τα μουσικά ενδιαφέροντα εξακολουθούν να περιστρέφονται γύρω από την K-pop. Σχεδόν το 19% των αναζητήσεων αφορούν νοτιοκορεάτικα συγκροτήματα, με το συγκρότημα BlackPink να πρωταγωνιστεί. Η τρέλα της Barbie έχει τραβήξει την προσοχή και των παιδιών, με πολλές αναζητήσεις να περιλαμβάνουν το «Barbie Girl» των AQUA και το «Barbie World» των Nicki Minaj & Ice Spice.

Προς τους γονείς
Για να έχουν τα παιδιά μια ευχάριστη διαδικτυακή εμπειρία, η Kaspersky συνιστά στους γονείς τα ακόλουθα:

1.Εμπλακείτε στις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών σας από μικρή ηλικία, καθιστώντας το με αυτόν τον τρόπο παγιωμένη συνθήκη, ώστε να μπορείτε στη συνέχεια να τα καθοδηγήσετε σχετικά με τις πρακτικές ασφάλειας στο διαδίκτυο.

2. Εξετάστε το ενδεχόμενο λήψης εφαρμογών γονικού ελέγχου και συζητήστε αυτό το θέμα με το παιδί σας, εξηγώντας πώς λειτουργούν αυτές οι εφαρμογές και γιατί χρειάζονται για να παραμείνουν ασφαλή τα παιδιά στο διαδίκτυο.

3. Κάντε τις συνομιλίες για την κυβερνοασφάλεια πιο ευχάριστες και ενδιαφέρουσες συζητώντας το θέμα με το παιδί σας μέσω παιχνιδιών και άλλων ψυχαγωγικών μορφών.

4. Προσπαθήστε να προσέχετε τις δικές σας συνήθειες. Χρησιμοποιείτε το smartphone σας όταν τρώτε ή συνομιλείτε; Δείτε αν υπάρχουν μοτίβα συμπεριφοράς των παιδιών σας που μιμούνται τις συνήθειές σας. Αντιδρούν με διαφορετικό τρόπο όταν αφήνετε το τηλέφωνό σας μακριά;

5. Ζητήστε από το παιδί σας να μην συμφωνήσει με καμία ρύθμιση απορρήτου από μόνο του και να ζητήσει βοήθεια από εσάς. Οι ενήλικες θα πρέπει να αποκτήσουν τη συνήθεια να διαβάζουν όλες τις συμφωνίες απορρήτου.

Πηγή: ΟΤ

  • Kaspersky Safe Kids
  • παιδιά και διαδίκτυο