Η εταιρεία περιέγραψε το νέο σχέδιο ως «πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και παντοτινό». Ωστόσο δεν έτυχε της αναμενόμενης υποδοχής από τους χρήστες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι επικαιροποιεί τις αντιδράσεις των emoji για να «προκαλούν περισσότερη διάσταση και συναίσθημα»και δήλωσε ότι κυκλοφορεί μια νέα δυναμική γκάμα χρωμάτων που περιλαμβάνει γαλάζιο, γαλάζιο του ουρανού, ναυτικό, σκούρο ναυτικό και μπλε.
Η αλλαγή του λογότυπου του Facebook έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άλλες κινήσεις, όπως η αμφιλεγόμενη αλλαγή του Twitter σε X, ή η αλλαγή του ονόματος της μητρικής εταιρείας από Facebook σε Meta το 2021, εν μέσω έντονης δημόσιας αντίδρασης κατά της εταιρείας.
Μια μελέτη του 2022 από το Pew Research Center τόνισε τη φθίνουσα απήχηση του Facebook μεταξύ των εφήβων των ΗΠΑ από το 2014, οι οποίοι συρρέουν σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Snapchat και η αδελφή εφαρμογή, το Instagram.
Και παρόλο που το Facebook δήλωσε στην τελευταία τριμηνιαία κλήση για τα κέρδη του ότι περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού, ή περίπου τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι – χρησιμοποιεί την πλατφόρμα κάθε μήνα, η αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών του φαίνεται να έχει σταματήσει.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία κέρδισε μόνο ένα εκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ έχασε 2 εκατομμύρια στην Ευρώπη, σύμφωνα με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
πηγή: ot.gr