Marketing Week
Με τη νέα της εκστρατεία, η Pizza Hut «γιορτάζει» τον ανθρωποκεντρικό πυρήνα του brand.
Με τη νέα της εκστρατεία, η Pizza Hut «γιορτάζει» τον ανθρωποκεντρικό πυρήνα του brand.
Στον αέρα, online και offline, βρίσκεται η καμπάνια που σχεδίασε η United Brains σε συνεργασία με την ομάδα του marketing της Pizza Hut. Τα 20 χρόνια κοινής πορείας των δύο ομάδων, σφραγίζονται με μια «Brand Universe» στρατηγική επικοινωνίας, που υπηρετεί με ενθουσιασμό το DNA του Brand.

Στο επίκεντρο αυτής της επικοινωνίας βρίσκεται ο καταναλωτής, που ανεξάρτητα από ηλικία ή κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, έρχεται στην Pizza Hut με την ίδια θέρμη που πάει σπίτι του. Έρχεται αυθόρμητα, χωρίς προϋποθέσεις, ταμπέλες και «δήθεν». Όπως έχει διάθεση τη συγκεκριμένη στιγμή. Με όρεξη, για ν’ απολαύσει γκάμα αγαπημένων γεύσεων «value for money», αλλά κυρίως για να μοιραστεί στιγμές με την καρδιά του.

H Pizza Hut που πριν από δεκαετίες άλλαξε ριζικά την εστίαση στην Κύπρο, έχει πάντα τον τρόπο να παραμένει σύγχρονη, φρέσκια, οικία και συμπλέουσα με τις κοινωνικές εξελίξεις και ανάγκες.

  • Pizza Hut
  • εκστρατεία