Marketing Week
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ TOMMY HILFIGER FALL 2023
H νέα καμπάνια περιλαμβάνει ένα καστ πολλών γενεών από πέντε αυτοδημιούργητες εμβληματικές αμερικανικές οικογένειες με επικεφαλής τους Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta και Devon και Steve Aoki
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ TOMMY HILFIGER FALL 2023
Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], επιστρέφει πίσω στις ρίζες του brand για το Φθινόπωρο 2023.

Μέσα από μια ξεχωριστή καμπάνια επανερμηνεύει την έννοια της οικογένειας δίνοντας μια συμπεριληπτική ματιά, προβάλλοντας το κόκκινο, άσπρο και μπλε DNA του brand και την αισιόδοξη αντίληψη της σύγχρονης αμερικανικής κοινωνίας. Στην καμπάνια συμμετέχουν οικογένειες και φίλοι διάσημων προσωπικοτήτων και διαφορετικών γενεών, οι οποίοι φωτογραφίζονται φορώντας τη νέα συλλογή TOMMY HILFIGER FALL 2023, που χαρακτηρίζεται από διαχρονικά prep στυλ και Classic American Cool.

«Αυτή η καμπάνια είναι ένας απόλυτος εορτασμός των αξιών της μάρκας μας, που είναι το ανήκειν και η συμμετοχικότητα, με έμφαση στην οικογένεια», δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Οι προσωπικότητες που συμμετέχουν αποτελούν ένα μοναδικό καστ ταλαντούχων φίλων και συγγενών, των οποίων οι βαθιοί δεσμοί και η ακλόνητη υποστήριξη του ενός προς τον άλλον, μου θυμίζουν τις ισχυρές σχέσεις που έχω με τα αγαπημένα μου πρόσωπα».

Η συλλογή ΤΟΜΜΥ HILFIGER FALL 2023 προβάλλει το σύγχρονο όραμα του brand για το στυλ του σήμερα, εμπνευσμένο τόσο από τις αποδράσεις στην ύπαιθρο όσο και από τα απαραίτητα Classic American Cool items του TOMMY HILFIGER. Τα outerwear items βρίσκονται στο επίκεντρο της συλλογής, με το New York puffer να δίνει μια μοντέρνα προοπτική στα αυθεντικά puffer της δεκαετίας του '90, τα οποία βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής της νεανικής κουλτούρας της δεκαετίας, ιδιαίτερα για το τολμηρό branding, τα έντονα χρώματα και τα υπερμεγέθη σχήματα. Συνδυάζοντας τη σύγχρονη ματιά, την κληρονομιά και τις αρχειακές σιλουέτες του brand, τα εμβληματικά signature items της TOMMY HILFIGER εμφανίζονται με παιχνιδιάρικο τρόπο σε όλη τη συλλογή, όπως το αυθεντικό Tommy Tartan, τα χρώματα του κόκκινου, λευκού και μπλε, οι ρίγες και το ΤΗ Monogram.

Οι οικογένειες που συμμετέχουν στη νέα καμπάνια ΤΟΜΜΥ HILFIGER FALL 2023 έχουν φωτογραφηθεί σε προσωπικούς χώρους, ώστε να αποτυπωθεί ο πλούτος των προσωπικοτήτων, των αλληλεπιδράσεων και των περιβαλλόντων τους. Φιλίες, κοινότητες και πολιτισμοί συναντιούνται σε οικεία, προσωπικά πορτραίτα που αγκαλιάζουν μια αίσθηση αισιοδοξίας και κοινής χαράς.

Ο Quincy Jones με την οικογένειά του

Ο θρυλικός παραγωγός Quincy Jones, είναι ένα μουσικό είδωλο και 28 φορές νικητής των βραβείων GRAMMY®. Ο ίδιος και η οικογένειά του βρίσκονται εδώ και καιρό στην πρώτη γραμμή του πολιτισμού, της μουσικής και του στυλ, συμπεριλαμβανομένης μιας βαθιάς ιστορίας με τη μάρκα TOMMY HILFIGER. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, η κόρη του Kidada συνεργάστηκε στενά με τον ίδιο τον Tommy για το λανσάρισμα της TOMMY JEANS, καθοδηγώντας δημιουργικά τη μάρκα προς την καινοτομία και την πολιτιστική επικαιρότητα. Για την εμβληματική οικογένεια Jones, που φωτογραφήθηκε σε ένα κλασικό αμερικανικό σπίτι,  έχουν επιλεγεί αναβαθμισμένα prep looks της συλλογής ΤOMMY HILFIGER FALL 2023.  

Ο Quincy Jones συνοδεύεται από 21 μέλη της οικογένειάς του, συμπεριλαμβανομένων των επτά παιδιών του: Kidada, Rashida, Kenya Kinski-Jones (μαζί με τον σύντροφό της Will Peltz και τον σκύλο τους Banksy), Jolie, Rachel, Quincy Jones III και Tina- τα έξι εγγόνια του: Τα 2 δισέγγονά του: Renzo, Eric, Jessica, Nea, Sunny Levine με τη σύζυγό του Abby και Donovan McClain με τη σύζυγό του Mary: McClain και η ανιψιά του Hope Relan μαζί με τα δύο παιδιά της, Lucki και Ram Relan.

Η SZA με την οικογένεια και τους φίλους της

Υποψήφια για Oscar®, νικήτρια των GRAMMY® και πολλαπλών Billboard Music Awards, MTV VMA και BET Awards, η SZA είναι μια ξεχωριστή δύναμη στη σύγχρονη μουσική. Καθώς συνεχίζει να σπάει τα ρεκόρ με το τελευταίο αριστούργημά της, SOS, η SZA συναντά φίλους και αγαπημένους σε ένα κατεξοχήν αμερικανικό σπίτι. Νιώθοντας σαν στο σπίτι τους φορώντας το κλασικό αμερικανικό denim, η SZA και οι φίλοι της αντιπροσωπεύουν το μέλλον της μουσικής και τις προσδοκίες της κουλτούρας της Americana.

Στην καμπάνια συμμετέχουν η SZA, η μητέρα της Audrey Rowe, ο πατέρας της Abdul Mubarak-Rowe, η ανιψιά της Savannah Rowe, καθώς και οι αγαπημένοι της Amber Wilson, Madeline Miller, MeLisa Heath και Nova Harmon.

Η Paloma Elsesser με την οικογένεια και τους φίλους της

Πρόσωπο της μόδας, η Paloma Elsesser, μαζί με την οικογένεια και τους φίλους της, προβάλλουν την επιστροφή στην κουλτούρα της Americana, καθώς κατευθύνονται προς την ύπαιθρο. Η οικογένεια απολαμβάνει ένα Σαββατοκύριακο σε εξοχική κατοικία, φορώντας εποχιακά outerwear ρούχα, συμπεριλαμβανομένων των εμβληματικών ΤΗ puffer και tartan overshirts. Η Sage Elsesser φοράει το hero New York Check Puffer σε κλασικό κόκκινο, λευκό και μπλε χρώμα, σε μια επανερμηνεία του κλασικού Tommy Tartan.

Τα αδέλφια Paloma, Sage, Ama και Kanyessa McMahon εμφανίζονται μαζί με τη μητέρα τους Anedra Shockley-Elsesser, τη γιαγιά Audrey Shockley, τον ανιψιό Daschel McMahon και τον φίλο Maurice Remy Weise. Η Paloma, μοντέλο με καταγωγή από τις ΗΠΑ, συμμετείχε στην επίδειξη TOMMY HILFIGER Φθινόπωρο 2022 στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ενώ οι Audrey Shockley, Anedra Shockley-Elsesser και Ama Elsesser πρωταγωνίστησαν στην καμπάνια Holiday 2021. Η Sage Elsesser είναι skateboarder, ράπερ, παραγωγός δίσκων, εικαστικός καλλιτέχνης και μοντέλο.

Η Amber Valletta με την οικογένειά της

Τα είδωλα της μόδας, η Amber Valletta και η οικογένειά της, φωτογραφίζονται γιορτάζοντας στιγμές συντροφικότητας καθώς επιστρέφουν στο σπίτι τους για το Σαββατοκύριακο. Η οικογένεια φοράει ανάλαφρα layers, απαραίτητα κομμάτια για την κλασική American cool γκαρνταρόμπα. Στη φωτογράφιση πρωταγωνιστούν διαχρονικές γραμμές, όπως το πουκάμισο Oxford, τα chinos και το ναυτικό μπλε σακάκι, που αποτελούν τη βάση ενός τολμηρού και ανεβασμένου preppy στυλ.

Στις εικόνες εμφανίζονται η Amber Valletta και ο Teddy Charles μαζί με τον γιο της Amber, Auden, και τα παιδιά του Teddy, Raphaël και Talulah. Άλλα μέλη της οικογένειας είναι η μητέρα της Amber, Teresa, και ο σύζυγός της, Robert. Η Amber είναι Αμερικανίδα σούπερ μόντελ και ηθοποιός, η οποία έχει εμφανιστεί 17 φορές στο εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue και έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες blockbuster. Ο Τέντι είναι γνωστός κομμωτής και συνεργάζεται με οίκους μόδας και εκδοτικούς οίκους.  

Devon και Steve Aoki με την οικογένειά τους

Οι πρωτοπόροι της μουσικής και της μόδας, το μοντέλο και ηθοποιός Devon Aoki και ο υποψήφιος για GRAMMY DJ και παραγωγός Steve Aoki συνοδεύονται από τα παιδιά και τη στενή τους οικογένεια, καθώς περνούν χρόνο μαζί στην ακτή του Μαλιμπού. Η σύγχρονη οικογένεια προφυλάσσεται από τα στοιχεία της φύσης, φορώντας layers από τη συνεργασία Tommy x Pendleton και τη σύγχρονη εκδοχή των κλασικών puffer jackets.

Στις εικόνες συμμετέχουν τα αδέλφια Devon και Steve Aoki, ο αδελφός τους Kyle, η ανιψιά τους Bella, τα παιδιά του Devon Hunter, Alessandra, Eleanor και Evelyn, η μητέρα του Devon Pamela Price και η ετεροθαλής αδελφή του Ellie Price.

Η συλλογή ΤOMMY HILFIGER Fall 2023 είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης .

Φίλοι και followers του brand καλούνται να γίνουν μέλη της κοινότητας και της συζήτησης στα social media, χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

Campaign Credits

Φωτογράφος : Renell Medrano

Styling : Carlos Nazario

# # # 

Σχετικά με τη SARKK:

Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy.

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Tommy Hilfiger

Η TOMMY HILFIGER είναι από τα κορυφαία designer lifestyle brands στον κόσμο. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τον εορτασμό του classic American cool στιλ με ένα preppy twist, ενώ ανανεώνει και εμπνέει τους καταναλωτές από το 1985.  Μέχρι και σήμερα δημιουργεί εμβληματικό στυλ, το οποίο ζωντανεύει όταν συναντάται το κλασικό και το νέο, μαζί με ανθρώπους που διαμορφώνουν την κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.

Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές TOMMY HILFIGER  και TOMMY JEANS

Ως η βασική συλλογή, η TOMMY HILFIGER αναγνωρίζεται παγκοσμίως για το γεγονός ότι εντάσσει το κλασικό αμερικανικό cool πνεύμα στην καρδιά της μάρκας. Η συλλογή προσφέρει μια ευρεία επιλογή σχεδίων σε περισσότερες από 25 κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ανδρικού, γυναικείου και παιδικού sportswear ρουχισμού (casual clothing), υποδημάτων και αξεσουάρ.Η σειρά TOMMY JEANS εμπνέεται από τα American denim classics με μια σύγχρονη και casual ματιά. Προσθέτοντας μια νεανική ενέργεια και ένα twist στην κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER, οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές TOMMY JEANS επικεντρώνονται στο premium denim.