Hospitality & Tourism
Booking: Aγωνίζεται να ανταποκριθεί σε παράπονα για καθυστερήσεις πληρωμών
Booking: Aγωνίζεται να ανταποκριθεί σε παράπονα για καθυστερήσεις πληρωμών
Σε τεντωμένο σχοινί καλείται να ισορροπήσει ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, μητρικής εταιρείας της γνωστής πλατφόρμας εύρεσης καταλύματος booking.com.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των Financial Times, ο Fogel από τη μία πλευρά στοχεύει να καταστήσει την Booking μεγαλύτερη και πιο τεχνολογικά εξελιγμένη από ποτέ, όμως από την άλλη υποστηρίζει με σθένος ότι η εταιρεία του είναι απλώς ένας μικρός φορέας σε μια τεράστια ταξιδιωτική αγορά. Με αυτόν τον ισχυρισμό, ελπίζει η εταιρεία του να αποφύγει να υπαχθεί στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για τον περιορισμό των μεγάλων εταιρειών του τεχνολογικού τομέα.

«Η ιδέα ότι θα είχαμε οποιαδήποτε αίσθηση δεσπόζουσας θέσης δεν είναι σωστή. Από την άποψη της συνολικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, είμαστε ένας πολύ μικρός παίκτης», υποστηρίζει ο ίδιος. «Κάθε μέρα πρέπει να αγωνιζόμαστε για να προσπαθήσουμε να κάνουμε κρατήσεις. Και αν δεν αγωνιστούμε για το καλύτερο για τους καταναλωτές και τους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς προμηθευτές μας, η επιχείρηση θα πάει κάπου αλλού. Χρειάζεται μόνο ένα κλικ.», λέει.

Τελευταία, η Booking αγωνίζεται να ανταποκριθεί σε παράπονα για καθυστερήσεις πληρωμών που έλαβε πρόσφατα από ορισμένους οικοδεσπότες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία αποδίδει τα προβλήματα σε προγραμματισμένη συντήρηση του συστήματος και λέει ότι οι πληρωμές έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί.

«Αποστολή μας είναι να διευκολύνουμε όλους τους ανθρώπους στον κόσμο να γνωρίσουν τον πλανήτη», λέει ο Fogel. «Πιστεύουμε ότι αυτό μπορεί να γίνει. Χρειάζεται περισσότερος χρόνος απ’ ό,τι θα ήθελα, αλλά σημειώνουμε πρόοδο, και γι’ αυτό κάνω αυτό που κάνω».

Fogel και Booking: Βίοι παράλληλοι

Όπως σημειώνουν οι FT, όταν ο Fogel εισήλθε στη Booking το 2000 (προηγουμένως εργαζόταν στη Wall Street), η Booking Holdings ονομαζόταν ακόμη Priceline και αποτελούσε ένα από τα αστέρια της πρώτης έκρηξης των τεχνολογικών εταιρειών. Σύντομα όμως η φούσκα των «dotcom» έσκασε, εξαφανίζοντας σχεδόν την Priceline.

Εργαζόμενος αρχικά στην εταιρική ανάπτυξη και στη συνέχεια στη στρατηγική, ο Fogel βοήθησε να διαμορφωθεί η εταιρεία σε ιδιοκτήτη πολλαπλών διαδικτυακών πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών σύγκρισης OpenTable, για εστιατόρια, Agoda, για ξενοδοχεία στην Ασία, Kayak για πτήσεις, Rentalcars.com και της αρχικής πλατφόρμας εκπτωτικών ταξιδιών Priceline στις ΗΠΑ.

Σήμερα η Booking.com εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει περίπου το 80-90% των συνολικών δραστηριοτήτων του ομίλου, βοηθώντας τον να επιτύχει έσοδα 17,1 δισ. δολαρίων πέρυσι, έναντι 10,7 δισ. δολαρίων το 2016, το έτος πριν ο Fogel γίνει διευθύνων σύμβουλος.

Ot.gr