Μιλώντας στους παρευρισκόμενους στην εκδήλωση, η οποία διήρκησε τέσσερις ημέρες, στο Βισμπάντεν, η Τσαν είπε ότι ήταν πιο δύσκολο στην Κίνα να αλλάξει σε ελαφρύτερα μπουκάλια. Μια κίνηση που κερδίζει σταδιακά δυναμική μεταξύ των παραγωγών σε άλλα μέρη του κόσμου. Όπως σχολίασε, η προσθήκη εξωτερικών συσκευασιών είχε ωθήσει τις πωλήσεις για την οινική της επιχείρηση.
Η Τσαν είπε ότι το να απορρίψεις το packaging του κρασιού στην Κίνα θα μπορούσε να είναι εμπορική αυτοκτονία, όταν παρουσίαζε τις απόψεις της για το βιώσιμο λιανικό εμπόριο από τη σκοπιά ενός παραγωγού και μια που προμηθεύει την κινεζική αγορά με εγχώριο κρασί. Ξεκίνησε την παρουσίασή της επισημαίνοντας ότι «η έννοια του κρασιού για τους Κινέζους είναι αρκετά διαφορετική από τη δυτική κοινωνία» και τονίζοντας ότι «το κρασί δεν είναι ένα καθημερινό ποτό, είναι μια απόλαυση».
Συνεχίζοντας, κατέγραψε, τονίζοντας την ιδιαίτερη θέση του κρασιού στην Κίνα, «Δεν το πίνετε στο σπίτι με τον σύντροφό σας όταν βλέπετε τηλεόραση, το κρασί συνήθως καταναλώνεται σε κοινωνικό περιβάλλον ή δίνεται ως δώρο».
Ως αποτέλεσμα, αν και εξέφρασε την πλήρη υποστήριξή της για ελαφρύτερα μπουκάλια και βιώσιμες προσεγγίσεις για την παραγωγή κρασιού, είπε ότι το ειδικό και υψηλής ποιότητας status του κρασιού στην Κίνα είναι κάτι που πρέπει να αγαπάμε και ότι θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο να προωθηθεί το προϊόν ως βασικό ποτό με την κατάργηση των ενδείξεων της πολυτελούς συσκευασίας.
Οι πελάτες μου θέλουν να ντυθούν για δείπνο, δεν θέλουν να φορούν σορτς και σαγιονάρες. ακόμα και όταν κάνει ζέστη, θέλουν να φορέσουν ένα σακάκι και γιατί να τους πω ότι δεν πρέπει», είπε.
Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι στην πραγματικότητα είχε προσθέσει περισσότερο υλικό στη συσκευασία της και ότι οι πωλήσεις της είχαν ωφεληθεί.
«Δεν είχα δώσει ποτέ κουτί δώρου, αν και οι πελάτες μου ζητούσαν συνέχεια, αρνιόμουν πάντα, μέχρι πέρυσι, όταν η δουλειά ήταν πολύ άσχημη, οπότε το έκανα για έναν πελάτη και δεν ξέρω αν είμαι χαρούμενη ή λυπημένη, αλλά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25%,» κατέγραψε, προσθέτοντας: «Κανένα κομμάτι μάρκετινγκ ή προώθησης δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό όσο η χρήση κουτιού δώρου».
Κοιτάζοντας πίσω, επέστησε την προσοχή στις πρωτοποριακές κινήσεις που έκανε η Grace Vineyards στην Κίνα, οι οποίες απέτυχαν, προτού πει ότι δεν μπορούσε να πάει σε ελαφρύτερα μπουκάλια για πρακτικούς λόγους.
«Ήμασταν οι πρώτοι στην Κίνα που χρησιμοποιήσαμε βιδωτά καπάκια, αλλά απορρίφθηκε εντελώς, κανείς δεν το αγόρασε», είπε.
Συνεχίζοντας, η ίδια κατέγραψε: «Και δεν μπορείτε να βρείτε ελαφρύτερα μπουκάλια στην Κίνα, τα μπουκάλια που βρίσκετε στην Κίνα είναι βαριά: αυτό αγοράζει ο παραγωγός γιατί αυτό αρέσει στην αγορά και για εμάς να το εισάγουμε [ελαφρύτερα μπουκάλια], από άποψη τιμής δεν έχει νόημα. δεν μπορούμε να το αντέξουμε οικονομικά».
Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή της, τόνισε ότι οι προσπάθειές της να είναι πιο βιώσιμη «δεν ήταν όλες αρνητικές».
«Το κουτί δώρου μας είναι μόνο χαρτί – δεν υπάρχει πλαστικό μέσα – και θέτουμε στόχους για τη χρήση του νερού. Το οινοποιείο μας τροφοδοτείται από ηλιακή ενέργεια και δεν τυπώνουμε πλέον κατάλογο», είπε.
Παρατήρησε επίσης ότι «η νεότερη γενιά είναι πολύ διαφορετική», υποδηλώνοντας ότι η επιθυμία για πιο βιώσιμα συσκευασμένα κρασιά θα αναδυθεί με τον καιρό. Ωστόσο, δήλωσε: «Δεν είμαστε εκεί φέτος, όλα έχουν να κάνουν με τον ρυθμό και το χρονοδιάγραμμα: δεν έχετε την πολυτέλεια να είστε πολύ μπροστά».
Πηγή: Thedrinksbusiness