Το προνοεί η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για κάλυψη του κόστους παροχής των υπηρεσιών αεροναυτιλίας, που περιλαμβάνουν τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και την τεχνολογική υποδομή ασυρμάτων, ραντάρ και ραδιοβοηθημάτων για επικοινωνία, επιτήρηση και καθοδήγηση των αεροσκαφών, όπως σημειώνουν.
«Κάθε χρόνο ο Κύπριος φορολογούμενος καταβάλλει περίπου €8 εκατομμύρια για να λειτουργούν οι υπηρεσίες αυτές, ενώ το κόστος θα έπρεπε να καταβάλλουν οι χρήστες των αεροδρομίων, δηλαδή οι αεροπορικές εταιρείες, για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται, όπως είναι η συνήθης πρακτική σε όλη την Ευρώπη», αναφέρει η ανακοίνωση.
Για να προσθέσει πως «παρόλο που έχουμε θέσει επανειλημμένα το ζήτημα στο Υπουργείο Μεταφορών, η απάντηση των εκάστοτε υπουργών ήταν ότι τα τέλη αερολιμένα της διαχειρίστριας εταιρείας είναι υψηλά και τυχόν επιβολή τελών τερματικού θα ανέβαζε ακόμα περισσότερο το κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες και θα επηρεαζόταν αρνητικά ο τουρισμός».