Ο Tommy Hilfiger και ο Keith Haring μοιράστηκαν το πάθος για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης και της μόδας στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1980, συνοψίζοντας το μήνυμα του Haring, "Art Is For Everybody", που περιγράφει το πνεύμα του θρυλικού POP SHOP του καλλιτέχνη στην 292 Lafayette Street. Αυτή η ενέργεια συνεχίζει να εμπνέει και σήμερα το “welcome all” όραμα χωρίς αποκλεισμούς του Tommy Hilfiger, αντικατοπτρίζοντας τον τρόπο με τον οποίο έθεσε τα αρχικά θεμέλια για το all - American brand του.
Το συναίσθημα αυτό εκφράζεται με σύγχρονο τρόπο στη συλλογή Tommy x Keith Haring, καθώς μέσα από τις graphic εκφράσεις του Haring που τοποθετούνται σε κλασικά κομμάτια της TOMMY JEANS, η μόδα συναντά την τέχνη σε μια συλλογή, που υπενθυμίζει την αισθητική των δυο πολιτιστικών πρωτοπόρων και είναι συνώνυμη με τις ρίζες τους, τόσο στη hip hop μουσική αλλά και στην πόλη της Νέας Υόρκης.
"Ο Keith Haring είναι ένα σύμβολο της Νέας Υόρκης και αντιπροσωπεύει το δημιουργικό πνεύμα της πόλης", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Μοιραστήκαμε τη δέσμευσή μας για το inclusivity, την αυτοέκφραση και τη διάδοση της αισιοδοξίας. Αυτή η συλλογή διοχετεύει θετική διάθεση και φέρνει την αδιαμφισβήτητη ενέργεια του Keith στο σύγχρονο prep".
Η συλλογή Tommy x Keith Haring περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα και άλλα είδη με τα χαρακτηριστικά σχέδια του Haring. Οι χαλαρές prep σιλουέτες γίνονται ο απόλυτος καμβάς για το έργο τέχνης του Haring, εικονογραφημένες με εικονίδια σε βαμμένες, ξεβαμμένες και washed-up επεξεργασίες.
Στα key pieces συμπεριλαμβάνονται ένα μάλλινο varsity jacket με σήματα σκύλων που χορεύουν στα δερμάτινα μανίκια και ένα πρόσωπο καρδιάς από σενίλ στο στήθος, καθώς και ένα unisex τζιν μπουφάν αμερικανικής εφαρμογής με patchwork από τις χαρακτηριστικές φιγούρες που χορεύουν του Haring. Πλεκτά, πουλόβερ και φούτερ εμπνευσμένα από τη vintage Americana φέρουν εικονίδια, όπως το λαμπερό μωρό που συμβόλιζε την αθωότητα, την έμφυτη καλοσύνη και τις δυνατότητες της νεολαίας, και το τρίφθαλμο πρόσωπο που πρωταγωνιστούσε στο POP SHOP. Ο Haring χρησιμοποιούσε συχνά προσκλήσεις και αφίσες ως μορφή τέχνης, αντιπροσωπεύοντας έναν άλλο τρόπο να μοιράζεται τη δουλειά του με το κοινό, και αυτό ζωντανεύει σε ένα γυναικείο hook up top και σορτς combo με γραφικά της πρόσκλησης για την έκθεσή του στο Westbeth Paint's Space το 1991. Ένα λευκό μπλουζάκι δείχνει εννέα Polaroid φωτογραφίες του Haring που τραβήχτηκαν καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του, συμπεριλαμβανομένης μιας κεντρικής φωτογραφίας με μάσκα, την οποία τράβηξε ενώ εξερευνούσε τη δημιουργία τέχνης με διαφορετικά μέσα στο School of Visual Arts.
Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Elliot Kennedy, είναι εμπνευσμένη από την επιρροή του Haring και το κίνημα της pop art, με τις εικόνες να ζωντανεύουν σε έναν καμβά χρωμάτων πάνω από αισιόδοξα πρόσωπα. Υφασμάτινες επικαλύψεις με χρώμα, μαρκαδόρο και κιμωλία θυμίζουν το πολυδιάστατο και DIY στυλ του.
Στο βίντεο, γυρισμένο από τον Thomas Nuijten, ακούγεται η φωνή των δημιουργών της επόμενης γενιάς, καθώς ο digital artist Gabriel Massan και η μουσικός Talia Goddess μέσα από ηχητικά αποσπάσματα υπενθυμίζουν το αίσθημα της κοινότητας, που ο Haring και ο Hilfiger πρώτοι δημιούργησαν πριν από τόσα χρόνια.
Γιορτάζοντας το πνεύμα και τη δημιουργική αποστολή του "Art is For Everybody", θα παρουσιαστεί μια έκθεση στο The Broad, με έδρα το Λος Άντζελες, από τις 27 Μαΐου έως τις 8 Οκτωβρίου. Θα εκτεθούν πάνω από 120 έργα και αρχειακό υλικό, που εξερευνούν την πρακτική και τη ζωή του Haring, παρουσιάζοντας τη ζωντανή χρήση του χρώματος και την ενεργητική γραμμική του δουλειά.
Η σύμπραξη δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Artestar, μια συμβουλευτική εταιρεία που εκπροσωπεί καλλιτέχνες, φωτογράφους, σχεδιαστές και δημιουργούς υψηλού προφίλ.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 23 Μαΐου 2023 στο tommy.com.
Γίνετε μέλος της κοινότητας της TOMMY JEANS στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω των @TommyJeans, @KeithHaringFoundation, #TommyJeans και #TommyxKeithHaring.
Σχετικά με τη SARKK:
Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.
Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy..
Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
Σχετικά με την Tommy Hilfiger
Η TOMMY HILFIGER είναι από τα κορυφαία designer lifestyle brands στον κόσμο. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τον εορτασμό του classic American cool στιλ με ένα preppy twist, ενώ ανανεώνει και εμπνέει τους καταναλωτές από το 1985. Μέχρι και σήμερα δημιουργεί εμβληματικό στυλ, το οποίο ζωντανεύει όταν συναντάται το κλασικό και το νέο, μαζί με ανθρώπους που διαμορφώνουν την κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.
Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS
Ως η βασική συλλογή, η TOMMY HILFIGER αναγνωρίζεται παγκοσμίως για το γεγονός ότι εντάσσει το κλασικό αμερικανικό cool πνεύμα στην καρδιά της μάρκας. Η συλλογή προσφέρει μια ευρεία επιλογή σχεδίων σε περισσότερες από 25 κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ανδρικού, γυναικείου και παιδικού sportswear ρουχισμού (casual clothing), υποδημάτων και αξεσουάρ.Η σειρά TOMMY JEANS εμπνέεται από τα American denim classics με μια σύγχρονη και casual ματιά. Προσθέτοντας μια νεανική ενέργεια και ένα twist στην κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER, οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές TOMMY JEANS επικεντρώνονται στο premium denim.