Οι οργανισμοί έχουν αρχίσει πλέον να αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας τους για να συμβαδίζουν με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Συγκεκριμένα, η Ψηφιακή προσέγγιση των πεπραγμένων έχει γίνει η προτεραιότητα πολλών εταιρειών, σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, όπως έδειξε πρόσφατη έρευνα της Deloitte, οι ψηφιακές τεχνολογίες συμβάλλουν σημαντικά (22% αύξηση) στην πρόοδο των στόχων μιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών αποδόσεων, της ποικιλομορφίας του εργατικού δυναμικού και των περιβαλλοντικών στόχων. Όπως φαίνεται από την McKinsey, αυτός είναι ο λόγος που το 38% των στελεχών σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στην τεχνολογία, προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστικό, ενώ, σύμφωνα με έρευνα για τους CIOs, το 39% των CEOs θεωρούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως κορυφαία προτεραιότητα για τους CIO τους.
Εταιρείες με υψηλότερη ψηφιακή ωριμότητα (digital maturity) παρουσίασαν αύξηση εσόδων 45% σε σύγκριση με 15% για εταιρείες χαμηλότερης ωριμότητας, όπως αποκάλυψε έρευνα της Deloitte, ενώ, σύμφωνα με έρευνα της KPMG, το 25% των οργανισμών σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη εφαρμόσει cloud τεχνολογίες σε μεγάλη κλίμακα. Στη συνέχεια, θα απαριθμήσουμε ορισμένες βασικές πτυχές που πρέπει να λάβετε υπόψη για την επιτυχή οικοδόμηση μιας Digital First κουλτούρας στον οργανισμό σας.
Να είστε καλά ενημερωμένοι
Για την προώθηση μιας ψηφιακής κουλτούρας και νοοτροπίας, ένας οργανισμός πρέπει να είναι καλά ενημερωμένος και να διεξάγει σχολαστικές εσωτερικές και εξωτερικές αξιολογήσεις. Για το σκοπό αυτό, χρειάζεται να γνωρίζετε πώς και πού μπορεί να δημιουργηθεί πραγματική αξία, καθώς και να γνωρίζετε τα υπάρχοντα περιουσιακά στοιχεία του οργανισμού. Ταυτόχρονα, θα πρέπει επίσης να είστε ρεαλιστές με το τι λείπει από τον οργανισμό σε σχέση με τους ανταγωνιστές, ιδιαίτερα με τους αντίστοιχους ηγέτες του κλάδου. Μόλις εντοπιστούν, οι εργαζόμενοι μπορούν να λάβουν την κατάλληλη εκπαίδευση ψηφιακών δεξιοτήτων για την απόκτηση της καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών.
Τολμήστε αλλαγές
Συχνά, για την επιτυχή εφαρμογή ενός συνολικού ψηφιακού μετασχηματισμού, ο πυρήνας της επιχείρησης θα πρέπει να αλλάξει δραστικά. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οργανωτικές δομές, εσωτερικές διαδικασίες, στρατηγικές μάρκετινγκ και τη χρήση της τεχνολογίας. Δεν πρέπει να φοβάστε να κάνετε προσαρμογές και να αγκαλιάσετε με τόλμη καινοτόμες αλλαγές που θα ωφελήσουν την εταιρεία σας. Είναι σημαντικό, όταν μετατρέπετε τον οργανισμό σας σε έναν ψηφιακά εστιασμένο οργανισμό, να διασφαλίσετε ότι οι πρακτικές και οι διαδικασίες του έχουν επίσης προσαρμοστεί στο ψηφιακό ταξίδι που έχετε ξεκινήσει.
Οι διευθυντές πρέπει να πρωτοστατούν
Οι πρεσβευτές οποιασδήποτε εταιρείας είναι, φυσικά, οι διευθυντές της. Ως εκ τούτου, για να οδηγήσουν το δρόμο και να δώσουν το παράδειγμα στους εργαζομένους, οι διευθυντές πρέπει να είναι σίγουροι για τις ψηφιακές πρωτοβουλίες και διαδικασίες που επιβάλλονται. Αυτή τη στιγμή, όπως αποκάλυψε μια μελέτη της Microsoft, ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων είναι επί του παρόντος επιφυλακτικοί σχετικά με τις ψηφιακές πρωτοβουλίες και την εφαρμογή νέας τεχνολογίας, ενώ περισσότεροι από τους μισούς εργαζόμενους φοβούνται ότι η δουλειά τους απειλείται από την αυτοματοποίηση. Οι διευθυντές θα πρέπει να δείξουν στους υπαλλήλους τους ότι αυτό δεν συμβαίνει υποστηρίζοντας με αυτοπεποίθηση οι ίδιοι την αλλαγή.
Επιδιώξτε ευκαιρίες μάθησης
Δεν μπορείτε ποτέ να μάθετε τα πάντα ή να αποκτήσετε επαρκείς ψηφιακές δεξιότητες, αλλά η συνεχής μάθηση είναι απαραίτητο συστατικό όταν μιλάμε για ψηφιακή κουλτούρα. Μέσα σε μια κουλτούρα εκπαίδευσης και συνεχούς μάθησης, οι εργαζόμενοι παραμένουν συγκεντρωμένοι, πιστοί, αφοσιωμένοι και ενδιαφέρονται. Ταυτόχρονα, τους παρέχεται η ευκαιρία να μοιραστούν τις ιδέες τους και να αισθανθούν ότι ακούγονται.
Εντοπίστε ταλέντα
Για να επιτύχει μια εταιρεία με επιτυχία τους στόχους ψηφιακού μετασχηματισμού της, απαιτεί υπομονή για να αναπτύξει τις ψηφιακές δεξιότητες. Η απάντηση σε αυτό είναι η διαμόρφωση των βέλτιστων δομών της ομάδας, που δημιουργεί την ανάγκη για νέες προσλήψεις. Ως εκ τούτου, η εταιρεία πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίσει τα ταλέντα και να δει τις δυνατότητες και την προοπτική σκέψης ενός ατόμου για σωστή πρόσληψη. Αυτή μπορεί να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, η οποία, ωστόσο, είναι κλειδί στην επιτυχία.
Για να μεταμορφώσετε την επιχειρηματική σας κουλτούρα και να δημιουργήσετε μια Ψηφιακή νοοτροπία μεταξύ των εργαζομένων, το Salesforce είναι η #1 πλατφόρμα Enterprise Cloud Computing παγκοσμίως που εγγυάται βέλτιστες διαδικασίες σε πολλές περιοχές ενός οργανισμού. Με την 20ετή εμπειρία της στον τομέα της καινοτομίας, η Salesforce είναι η ιδανική λύση για να βοηθήσει τον οργανισμό σας να αναπτύξει μια λογική και ευέλικτη δομή.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω αυτοματοποίησης και εκτέλεσης επιχειρηματικών διαδικασιών μέσω ροών εργασιών, εγκρίσεων και συνδεσιμότητας με εξωτερικές πηγές σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, με τη λύση αυτή, η ομάδα σας μπορεί εύκολα να δημιουργήσει προσαρμοσμένες αναφορές και πίνακες εργαλείων σε όλες τις έξυπνες κινητές συσκευές, καθώς και να απολαμβάνει βελτιστοποιημένη πρόσβαση χρηστών, άδειες και κανόνες κοινής χρήσης. Με το Salesforce, μπορείτε επίσης να εκτελέσετε και να διαχειριστείτε εξατομικευμένες καμπάνιες μέσω κοινωνικών δικτύων και διαφόρων διαφορετικών καναλιών και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες και επώνυμες κοινότητες για να αλληλοεπιδράσετε με πελάτες και να συνδεθείτε με τις στοχευμένες αγορές σας.
Εάν έχετε μια μεσαία ή αναπτυσσόμενη επιχείρηση, σίγουρα θα επωφεληθείτε από το NetSuite, μια λύση που προσφέρει έξυπνες, ολοκληρωμένες και απλούστερες εφαρμογές. Το Oracle Netsuite αποτελεί τη λύση για περισσότερους από 34.000 οργανισμούς. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα της NetSuite χρησιμοποιεί μια ενιαία βάση δεδομένων για όλα τα εταιρικά δεδομένα, προκειμένου να παρέχει άμεση πρόσβαση σε βασικές μετρήσεις απόδοσης σε πίνακες εργαλείων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς σας να λαμβάνετε πιο αποτελεσματικές αποφάσεις. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να ενώνουν κατακερματισμένα δεδομένα και να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες από άκρη σε άκρη, πιο γρήγορα, λιγότερο ακριβά και προσαρμοσμένα στις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις.
Για να επενδύσετε σε μια λύση CRM (Salesforce) ή/και ERP (Oracle NetSuite) που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε όλους τους ψηφιακούς στόχους σας, η NetU διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία και εξειδίκευση για να βοηθήσει τις εταιρείες να κάνουν το άλμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις μας, επισκεφτείτε τον ιστότοπό μας: https://www.netugroup.com/contact-us/.