Retail
Η δυσκολία που θα συναντήσει το λιανεμπόριο με το «e-kalathi»
Παρότι ήδη καταβλήθηκε προσπάθεια απορρόφησης πληθωριστικών πιέσεων σε αριθμό προϊόντων
Η δυσκολία που θα συναντήσει το λιανεμπόριο με το «e-kalathi»
Οι υφιστάμενες πρακτικές των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου για την ενημέρωση γύρω από τις τιμές των προϊόντων στα ράφια και τις εκάστοτε προσφορές τους, εξυπηρετούν τους καταναλωτές αλλά τα πλεονεκτήματα που τους προσφέρει η online σύγκριση είναι περισσότερα.

Με αυτό το σκεπτικό, το Υπουργείο Εμπορίου άφησε στην άκρη τις αντιδράσεις από εκπροσώπους υπεραγορών και αρτοποιείων για το «e-kalathi», παίρνοντας το «οκ» από το υπουργικό συμβούλιο για την εφαρμογή του, εάν κι εφόσον οι βουλευτές δεν ανακόψουν την πορεία του.

Οι όποιες ανησυχίες ιδιωτών λιανεμπόρων είτε αφορούν παραμέτρους της σύγκρισης είτε τον ίσο ανταγωνισμό, μπορούν να απαντηθούν και η ηλεκτρονική πλατφόρμα να δουλέψει υπέρ του κοινού, όπως και στην Ελλάδα, τονίστηκε εκ των αρμοδίων.

Με μεγαλύτερο προσδοκόμενο όφελος για τους καταναλωτές, τη δημιουργία ενός κλίματος που θα αναδεικνύει τις χαμηλότερες τιμές ή και θα ωθεί προς αυτές. Χωρίς να παραγνωρίζεται το γεγονός ότι αριθμός φούρνων και σουπερμάρκετ κατέβαλαν προσπάθειες να απορροφήσουν τις πληθωριστικές αυξήσεις σε προϊόντα υψηλής ζήτησης ώστε να συγκρατήσουν τις τιμές.

Στις περιπτώσεις όπου κατάφεραν να πείσουν τους χονδρέμπορους, το πέτυχαν ευκολότερα. Πλέον, με το «e-kalathi» που θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να συγκρίνει ανά πάσα στιγμή του 24ώρου, εύκολα και γρήγορα, τις τιμές εκατοντάδων προϊόντων, το λιανικό εμπόριο θα αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να συζητήσει εφ’ όλης της ύλης με τους προμηθευτές που επικαλούνται συνεχώς την αύξηση του κόστους τους. Και αυτή θα είναι μια δυσκολία.
 

  • λιανικό εμπόριο
  • Υπεραγορές
  • αρτοποιεία
  • Υπουργείο Εμπορίου
  • e-kalathi
  • χονδρικό εμπόριο