Ο στόχος που τέθηκε αφορά στην καταχώρηση των τιμών σε πραγματικό χρόνο, κάθε πρωί, για πέραν των χιλίων προϊόντων που πωλούνται σε υπεραγορές και αρτοποιεία, με τον ίδιο ακριβώς κωδικό και ονομασία που τα βρίσκει ο καταναλωτής στο ράφι.
Να δίδεται, δηλαδή, η δυνατότητα στον καταναλωτή, μέσω application, να γνωρίζει εκ των προτέρων τις τιμές των προϊόντων υψηλής ζήτησης για τα νοικοκυριά ώστε να συγκρίνει, να εντοπίζει εύκολα τον μέσο όρο και το χαμηλότερο κόστος για την τσέπη του.
Το νομοσχέδιο θέτει ως προϋπόθεση συμμετοχής, τον κύκλο εργασιών, μίνιμουμ των 8 εκατομμυρίων ευρώ για τις υπεραγορές και του 1 εκατομμυρίου ευρώ για τα αρτοποιία, βάσει της οικονομικής κατάστασης του προηγούμενου φορολογικού έτους.
Από πλευράς των ιδιωτών έχουν κατατεθεί διαφωνίες για το ενδεχόμενο να συγκρίνονται επώνυμα προϊόντα, με άλλα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και προβληματισμούς για το πώς διαφυλάσσεται ο ίσος ανταγωνισμός όταν λαμβάνεται υπόψη μόνο η τιμή και όχι τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος.
Προτιμούν, όπως έδειξαν, να συνεχιστεί η υφιστάμενη τακτική της ενημέρωσης των πελατών για τιμές και προσφορές σε προϊόντα, από την κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, καθώς θεωρούν πως πάλι ενημερώνεται έγκαιρα ο καταναλωτής.