Marketing Week
«Το θέλω γίνεται μπορώ»: Η νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας από την Ogilvy Κύπρου
«Το θέλω γίνεται μπορώ»: Η νέα καμπάνια της Ελληνικής Τράπεζας από την Ogilvy Κύπρου
Η Ogilvy Κύπρου υπογράφει τη νέα 360° εκστρατεία της Ελληνικής Τράπεζας με την επικοινωνιακή ομπρέλα «Το θέλω γίνεται μπορώ» η οποία ντύνει την τηλεοπτική επικοινωνία της Τράπεζας, τα υλικά που παρουσιάζονται σε άλλα παραδοσιακά μέσα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η καμπάνια έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της στην τηλεόραση και στα digital Μέσα με την επικοινωνία να περιλαμβάνει ραδιοφωνικά σποτ, έντυπες καταχωρίσεις και υπαίθριες διαφημίσεις. Η Ελληνική Τράπεζα συστήνει τις λύσεις δανεισμού της και υπενθυμίζει τους καταναλωτές πως είναι δίπλα τους για να τους βοηθήσει να κάνουν τα θέλω τους μπορώ. 

Με πρωταγωνιστές τα θέλω μας, αλλά και το συναίσθημα της ανακούφισης όταν ξέρεις πως έχεις κάποιον δίπλα σου να σε στηρίζει και να μπορεί να σε βοηθήσει να υλοποιήσεις κάθε σου στόχο και θέλω, η τηλεοπτική ταινία, παρουσιάζει ανθρώπους με τους οποίους ο καθένας από εμάς μπορεί να ταυτιστεί.

Ακολουθεί καθημερινούς ανθρώπους, εμάς τους ίδιους, δείχνοντας έτσι ότι η Τράπεζα στηρίζει τον καθένα μας ξεχωριστά, σε όποια φάση της ζωής μας κι αν βρισκόμαστε. Είτε είμαστε επαγγελματίες που θέλουμε να μεγαλώσουμε ή να εξοπλίσουμε την επιχείρησή μας, είτε θέλουμε να αγοράσουμε νέο αυτοκίνητο, να φτιάξουμε ή να ανακαινίσουμε το σπίτι μας, είτε είμαστε φοιτητές και θέλουμε κάποιον να βοηθήσει στη χρηματοδότηση των σπουδών μας. Είναι οι σύγχρονοι καταναλωτές, είμαστε όλοι εμείς που ονειρευόμαστε να κάνουμε τα θέλω μας μπορώ.

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Green Olive Films Κύπρου, ενώ τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε ο Βασίλης Κατσούπης, σκηνοθέτης της πολυαναμενόμενης ταινίας μεγάλου μήκους «Inside» με πρωταγωνιστή τον Γουίλεμ Νταφόε.
 

  • Ogilvy Κύπρου
  • νέα καμπάνια
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • «Το θέλω γίνεται μπορώ»
  • Δελτίο Τύπου