Μόνο το 42% των επαγγελματιών του marketing στις ΗΠΑ κατανοεί πλήρως το programmatic advertising, αν και σχεδόν το 60% το έχει χρησιμοποιήσει, σύμφωνα με νέα μελέτη της Acast.
Οι ίδιοι στρέφονται στα podcasts και αναμένουν ότι η διαφήμιση μέσω αυτού του είδους περιεχομένου σχεδόν θα τριπλασιαστεί μέχρι το 2027.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 65% των συμμετεχόντων αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες του για διαφημίσεις σε podcasts, ενώ το 83% αυτών που έχουν αγοράσει στο παρελθόν διαφημίσεις σε podcast θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους.
Μόνο το 3% των ερωτηθέντων αναμένει ότι τα podcast θα είναι το Μέσο που θα επηρεαστεί αρνητικά, στον μεγαλύτερο βαθμό, από τον «θάνατο» των cookies τον επόμενο χρόνο.
Αντίθετα, σχεδόν το 70% αναμένει ότι τα social media είναι το κανάλι θα «πληγωθεί» περισσότερο.
Επιπλέον, το 84% των ερωτηθέντων λέει ότι τα podcast έχουν χαμηλό φορτίο διαφημίσεων, γεγονός που αποτελεί ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, MediaPost