To Snap προβλέπει ότι θα καταγράψει για πρώτη φορά, σε τριμηνιαία βάση, πτώση εσόδων, παραθέτοντας μια σειρά αλλαγών στα διαφημιστικά προϊόντα του Snapchat.
Τα έσοδα προβλέπεται να μειωθούν κατά 2% έως 10% το πρώτο τρίμηνο, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η μέση εκτίμηση των αναλυτών κάνει λόγο για αύξηση 1,48%.
Το Snap κάνει αλλαγές εστιασμένες στις direct-response ads, οι οποίες προτρέπουν τους χρήστες να προβούν σε άμεσες ενέργειες, όπως η αγορά ενός προϊόντος.
Αυτό ήταν ένα βασικό κομμάτι της λειτουργίας της εταιρείας όσον αφορά την κερδοφορία, ειδικά τα τελευταία τρίμηνα, οπότε η οικονομική αβεβαιότητα οδήγησε τους επαγγελματίες του marketing να περικόψουν τις δαπάνες.
Μέχρι στιγμής, στην τρέχουσα περίοδο, το Snap έχει σημειώσει μείωση εσόδων 7%, συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με επιστολή προς τους επενδυτές.
Η μετοχή του έχει χάσει σχεδόν τα δύο τρίτα της αξίας της μέσα στους 12 μήνες, έως το κλείσιμο της Τρίτης.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge