Marketing Week
Αλλαγές σε επίπεδο direct response advertising από το Snap
Με φόντο τη μείωση των εσόδων της εταιρείας
Αλλαγές σε επίπεδο direct response advertising από το Snap

To Snap προβλέπει ότι θα καταγράψει για πρώτη φορά, σε τριμηνιαία βάση, πτώση εσόδων, παραθέτοντας μια σειρά αλλαγών στα διαφημιστικά προϊόντα του Snapchat. 
Τα έσοδα προβλέπεται να μειωθούν κατά 2% έως 10% το πρώτο τρίμηνο, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η μέση εκτίμηση των αναλυτών κάνει λόγο για αύξηση 1,48%.
Το Snap κάνει αλλαγές εστιασμένες στις direct-response ads, οι οποίες προτρέπουν τους χρήστες να προβούν σε άμεσες ενέργειες, όπως η αγορά ενός προϊόντος.
Αυτό ήταν ένα βασικό κομμάτι της λειτουργίας της εταιρείας όσον αφορά την κερδοφορία, ειδικά τα τελευταία τρίμηνα, οπότε η οικονομική αβεβαιότητα οδήγησε τους επαγγελματίες του marketing να περικόψουν τις δαπάνες.
Μέχρι στιγμής, στην τρέχουσα περίοδο, το Snap έχει σημειώσει μείωση εσόδων 7%, συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με επιστολή προς τους επενδυτές.
Η μετοχή του έχει χάσει σχεδόν τα δύο τρίτα της αξίας της μέσα στους 12 μήνες, έως το κλείσιμο της Τρίτης.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge
 

  • Snap
  • αλλαγές
  • direct response advertising
  • μείωση εσόδων