Το TikTok παρουσιάζει την έκθεση «What’s Next 2023», την 3η ετήσια πρόβλεψή του για τις τάσεις, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις - μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας:
1) Ενεργή ψυχαγωγία: Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των δημιουργών και του κοινού τους. Έξι στους 10 (58%) TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι’ αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.
2) Κάνοντας χώρο για χαρά: Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Τα μισά μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/ και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι «το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους» είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά.
3) Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα: Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το TikTok για να ξεκινήσουν συζητήσεις στην κοινότητά τους και να βρουν απαντήσεις σε καθετί που τους απασχολεί.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος