Marketing Week
Έκθεση τάσεων «What’s Next 2023» από το TikTok
Έκθεση τάσεων «What’s Next 2023» από το TikTok

Το TikTok παρουσιάζει την έκθεση «What’s Next 2023», την 3η ετήσια πρόβλεψή του για τις τάσεις, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. 
Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις - μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας: 
1) Ενεργή ψυχαγωγία: Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των δημιουργών και του κοινού τους. Έξι στους 10 (58%) TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι’ αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.
2) Κάνοντας χώρο για χαρά: Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Τα μισά μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/ και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι «το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους» είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. 
3) Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα: Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το TikTok για να ξεκινήσουν συζητήσεις στην κοινότητά τους και να βρουν απαντήσεις σε καθετί που τους απασχολεί.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
 

  • TikTok
  • έκθεση τάσεων
  • «What’s Next 2023»