Ο αρχικός ενθουσιασμός για το λανσάρισμα της πλατφόρμας ξεθύμανε λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση του «Basic» πακέτου.
Οι διαφημιζόμενοι εξέφρασαν ανησυχίες για τον πιο αργή, από το αναμενόμενο, απορρόφηση των συνδρομητών, αλλά και τις περιορισμένες δυνατότητες, που δεν δικαιολογούν το τόσο υψηλό CPM.
Τα σποτ 15 και 30 δευτερολέπτων που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή, δεν είναι αντιπροσωπευτικά σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, δήλωσε η Gorman.
Η πλατφόρμα έχει λανσάρει σποτ 20 δευτερολέπτων στην Ισπανία, το οποίο στο μέλλον θα είναι ευρύτερα διαθέσιμο.
Ο streamer σχεδιάζει να εισάγει τη δυναμική είσοδο των διαφημίσεων σε κομβικά σημεία των shows και των ταινιών, στα οποία θα μπορούν να στοχεύουν οι διαφημιζόμενοι, όπως για παράδειγμα η επανένωση της οικογένειας ή το πρώτο ραντεβού.
Το Netflix σχεδιάζει, επίσης, να αξιοποιήσει το AI για να αναγνωρίζει τα «φυσικά διαλείμματα» μέσα στο περιεχόμενο και να εισάγει σε αυτά ad slots.
Επίσης, σχεδιάζει το λανσάρισμα single-show χορηγιών, αλλά και στόχευσης με βάση την ηλικία και το φύλο.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign