Πρόκειται για μια τάση που φαίνεται πως μεγαλώνει τους τελευταίους μήνες, όπως τονίζει αρθρογράφος του AdAge, καθώς brands όπως η Nestle, η Heinz και οι New York Times πειραματίζονται με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
Για τη δημιουργία των εικόνων της καμπάνιας το agency AMV BBDO δούλεψε με το εργαλείο Midjourney.
Στόχος του δημιουργικού ήταν να οπτικοποιήσει τις γευστικές νότες, τα συστατικά, τη διαδικασία και τα αρώματα που κλείνονται μέσα σε ένα μπουκάλι Martini.
Λέξεις κλειδιά, όπως βοτανικός, ανθικός, πέταλα, λουλούδια, Αρτεμισία και Χαμομήλι Ρωμαϊκό δόθηκαν στο Midjourney για να δημιουργήσει εικόνες για εννέα διαφορετικά cocktails με Martini, μεταξύ των οποίων τα Martini Non Alcoholic Vibrante & Tonic, Martini Americano και το Negroni Sbagliato.
Τα δημιουργικά αυτά θα αξιοποιηθούν σε ψηφιακά Μέσα παγκοσμίως.
«Ως το πρώτο spirit brand στον κόσμο που λάνσαρε μια δημιουργημένη με AI καμπάνια, αυτό το βήμα θεμελιώνει τη θέση του Martini ως πολιτισμικού ηγέτη στον χώρο της διαφήμισης ποτών», δήλωσε σχετικά ο João Paulo Testa, Creative Director της AMV BBDO.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge