Επεκτείνοντας το όραμα βιωσιμότητας του brand "Waste Nothing and Welcome All", η τέταρτη έκδοση του προγράμματος στοχεύει να ενισχύσει τους ιστορικά diverse επιχειρηματίες, συμπεριλαμβανομένων των μαύρων, των Ιθαγενών, των έγχρωμων ανθρώπων (BIPOC), των ατόμων που ζουν με αναπηρία και των γυναικών, που προσπαθούν όλοι να προωθήσουν τις κοινότητές τους δημιουργώντας μια πιο συμπεριληπτική βιομηχανία μόδας.
Κατά τη διάρκεια μιας πολυετούς διαδικασίας με πληθώρα σταδίων, οι αιτήσεις εξετάστηκαν διεξοδικά από εσωτερικούς και εξωτερικούς εμπειρογνώμονες βάσει ειδικού συνόλου κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των δυνητικών κοινωνικών επιπτώσεων και της ανάπτυξης της αγοράς.
Τον περασμένο μήνα, οι πέντε φιναλίστ ολοκλήρωσαν τα design sprints με ειδικούς από τα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Tommy Hilfiger στο Άμστερνταμ. Kάθε φιναλίστ παρουσίασε την επιχειρηματική του πρόκληση και συνεργάστηκε με ειδικούς για την ανάπτυξη πρακτικών λύσεων κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας.
Στην τελική φάση του προγράμματος, οι πέντε φιναλίστ θα παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από ηγέτες επιχειρήσεων και βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένου του Tommy Hilfiger και της ακτιβίστριας Halima Aden, στον τελικό του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge στις 9 Φεβρουαρίου 2023.
«Καθώς προχωράμε στην τέταρτη έκδοση του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, γνωρίζουμε ότι υπάρχει ακόμα περισσότερη δουλειά που πρέπει να γίνει για να επιτευχθεί diverse εκπροσώπηση και ένταξη στη μόδα», δήλωσε ο Tommy Hilfiger.
«Όταν συνεργαζόμαστε, πυροδοτούμε ένα σημαντικό καταλύτη για αλλαγή – και μόνο μαζί μπορούμε να προωθήσουμε αυτό τον μακροχρόνιο αντίκτυπο. Δεσμευόμαστε να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα μας για να δώσουμε φωνή στα αναδυόμενα ταλέντα, ώστε ο κλάδος στο σύνολό του να μπορεί να εξελίξει τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε, χτίζουμε και δημιουργούμε».
Οι πέντε φιναλίστ είναι:
• CARE+WEAR: Μια καινοτόμος εταιρεία healthwear με έδρα τη Νέα Υόρκη που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ μόδας και λειτουργίκότητας δημιουργώντας προσαρμοστικά και προσβάσιμα ρούχα, σουτιέν αποκατάστασης, φορέματα ασθενών, scrubs και πολλά άλλα για να βοηθήσει κάθε άτομο να αισθάνεται πιο ανθρώπινο ενώ βρίσκεται στο νοσοκομείο.
• IDA Sports: Ένα Βρετανικό brand που σχεδιάζει υποδήματα ποδοσφαίρου ειδικά για αθλήτριες για να βελτιώσει την απόδοση, την άνεση και την ασφάλειά τους.
• Koalaa: Ένα Βρετανικό brand με προσθετικά άνω άκρων που προσομοιάζουν σε ρούχα τα οποία προορίζονται για άτομα όλων των ηλικιών, ενώ παράλληλα έχει οικοδομήσει μία κοινότητα που υποστηρίζει όμοτιμους.
• Tactus: Ένα ΟλλανδοΑμερικάνικο brand τεχνολογίας που αναπτύσσει και παράγει έξυπνα ρούχα που μεταφράζουν τη μουσική σε δονήσεις για την κοινότητα των Κωφών, καθιστώντας τη μουσική πιο περιεκτική σε άτομα με προβλήματα ακοής.
• Moner Bondhu: Ένα start - up που ιδρύθηκε στο Bangladesh και παρέχει προσβάσιμες και προσιτές υπηρεσίες ψυχικής υγείας και ευεξίας μέσω επαγγελματικής συμβουλευτικής, εργαστηρίων και κατάρτισης σε όλους, ειδικά σε εργαζόμενους σε εργοστάσια ενδυμάτων, γυναίκες και νέους.
Οι κριτές που επιβλέπουν την τελική εκδήλωση είναι:
• Tommy Hilfiger, Κύριος Σχεδιαστής
• Martijn Hagman, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Tommy Hilfiger και PVH Corporation
• Halima Aden, πρώην μοντέλο και ακτιβίστρια
• Esther Verburg,EVP, Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, Tommy Hilfiger Global και PVH Ευρώπης
• Adrian Johnson, Επιχειρηματίας Μέσων Ενημέρωσης, Επίκουρος Καθηγητής Επιχειρηματικότητας στο INSEAD
• Katrin Ley, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Fashion for Good
• Yvonne Bajela, Investment Partner και Board Member
Ένα βραβείο ύψους 200.000 ευρώ θα μοιραστεί μεταξύ των δύο κορυφαίων νικητών για να υποστηρίξουν τις εμπορικές δραστηριότητες τους, καθώς και να λάβουν μια ευκαιρία καθοδήγησης διάρκειας ενός έτους με τον Tommy Hilfiger και τους ειδικούς του INSEAD, καθώς και μια θέση σε ένα μάθημα INSEAD.
Επιπλέον 15.000 ευρώ θα απονεμηθούν στον φιναλίστ τον οποίο οι συνεργάτες του Tommy Hilfiger ψηφίζουν ως τον «Αγαπημένο του κοινού».
«Η υποστήριξη και η συνεργασία με κοινότητες που προωθούν θετικές αλλαγές και καινοτομία στη βιομηχανία της μόδας παραμένει μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές μας», δήλωσε ο Martijn Hagman, Διευθύνων Σύμβουλος, Tommy Hilfiger Global και PVH Europe.
«Η προώθηση της αλλαγής είναι μέρος του DNA της επωνυμίας μας. Με κάθε νέα έκδοση, το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε το έργο απίστευτων επιχειρηματιών που μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στο ταξίδι μας προς τη δημιουργία μιας καλύτερης βιομηχανίας μόδας».
Η αποστολή της Tommy Hilfiger είναι να γίνει μια κορυφαία εταιρεία βιώσιμου τρόπου ζωής σχεδιαστών που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει όλους», μέσω του τρόπου με τον οποίο δημιουργεί το προϊόν της, διαχειρίζεται τις δραστηριότητές της και συνδέεται με τις κοινότητες και τα ενδιαφερόμενα μέρη της.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger, το οποίο υποστηρίζεται από τη στρατηγική Forward Fashion της PVH, μπορείτε να βρείτε στο https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόκληση συνόρων μόδας Tommy Hilfiger είναι διαθέσιμες εδώ.