Η Google χαλαρώνει την πολιτική της και θα επιτρέπει τη διαφήμιση προϊόντων CBD, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, το οποίο θα ισχύει από τον Ιανουάριο σε Καλιφόρνια, Κολοράντο και Πουέρτο Ρίκο.
Τα διαφημιζόμενα προϊόντα δεν επιτρέπεται να περιέχουν THC πάνω από το νόμιμο όριο του 0,3% και δεν θα διαφημίζονται σε άτομα κάτω των 18 ετών.
Εκπρόσωπος της Google απέδωσε την απόφαση στην ευρεία διάθεση τέτοιων προϊόντων.
Σημειώνεται ότι η βιομηχανία CBD μέχρι πρότινος αποκλειόταν από μεγάλης κλίμακας αγορές media, ενώ οι marketers του κλάδου κατέφευγαν σε «παραθυράκια», όπως η αφαίρεση συγκεκριμένων keywords και η χρήση της λέξης «hemp» (κάνναβη) αντί του όρου CBD.
Το πιλοτικό πρόγραμμα δεν θα επιτρέπει τη διαφήμιση καταπόσιμων ή εισπνεόμενων προϊόντων, παρά μόνο προϊόντων για τοπική χρήση, όπως κρέμες και άλλα καλλυντικά, συνταγογραφούμενων φαρμάκων εγκεκριμένων από τον FDA και προϊόντων όπως κεριά και bath bombs.
Η Google θα συνεργαστεί με την εταιρεία compliance LegitScript για την πιστοποίηση των διαφημιζόμενων, ενώ η διαδικασία έγκρισης θα επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge