Marketing Week
Μειωμένο το μερίδιο adspend των Google και Meta
Στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2014
Μειωμένο το μερίδιο adspend  των Google και Meta
Νέα ανάλυση της Insider Intelligence υποστηρίζει ότι το μερίδιο διαφημιστικής δαπάνης των Google και Meta στις ΗΠΑ αναμένεται να πέσει κάτω από το 50%, για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια, τη στιγμή που τα retail media της Amazon καταγράφουν ταχεία ανάπτυξη.

Σημειώνεται ότι στις Google και Meta αναλογεί το 48,4% της συνολικής δαπάνης. 
Αρχικό δημοσίευμα στο Axios υποστήριζε ότι το αμερικανικό adspend φαίνεται πως θα επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2024, μετά την οικονομική αναστάτωση του 2022.
Τα φετινά διαφημιστικά έσοδα αναμένεται να ανέλθουν στο 28,8% για την Google και στο 19,6% για τη Meta.
Η Amazon και τα retail/e-commerce media γενικά, σημειώνουν την ταχύτερη ανάπτυξη, με την Amazon να διεκδικεί μερίδιο 12,7% ως το 2024. 
Ανάπτυξη προβλέπεται και για τα streaming media, έπειτα από την είσοδο των Disney+ και Netflix στη διαφημιστική αγορά.
Βαθύτερες μεταβολές παρατηρούνται στην καταναλωτική συμπεριφορά ως προς την αναζήτηση, καθώς Amazon και TikTok αναδύονται ως search destinations, με επιπτώσεις για την Google. 

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC 
 

  • Google
  • Meta
  • ΗΠΑ
  • μερίδιο adspend
  • ανάλυση
  • Insider Intelligence