Η κυρία Δημητριάδου Κωνσταντίνου αναφέρεται στη νέα τάξη πραγμάτων και αναλύει τη φιλοσοφία, καθώς και τη στρατηγική της Cal Creative Communication (www.cal-creative.com).
Πόσο έχει αλλάξει το μάρκετινγκ στις μέρες μας και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος σας, κατά την περίοδο της πανδημίας και της ενεργειακής κρίσης;
Οι προκλήσεις ήταν ανέκαθεν πολλές στο χώρο μας. Τα τελευταία χρόνια όμως, ήταν ακόμα περισσότερα και πρωτόγνωρα όλα όσα έπρεπε να διαχειριστούμε ως επαγγελματίες στον τομέα της επικοινωνίας. Καταρχάς, έπρεπε να προσαρμόσουμε τα πάντα στη νέα τάξη πραγμάτων -πολύ, ατέλειωτη digital επικοινωνία, PR αλλιώς, λιγότερα events λόγω covid και πάει λέγοντας. Δεν θα πω ψέματα, η περίοδος της πανδημίας ήταν δύσκολη, αλλά επιτακτικά μας ανάγκασε -και μιλώ για μένα και την ομάδα μου στο γραφείο-, να γίνουμε ακόμα πιο δημιουργικοί. Δουλέψαμε για κάποια μικρά διαστήματα από το σπίτι, ούτε στιγμή όμως, δεν σταματήσαμε τα Facetime και τα δημιουργικά virtual meetings μας. Κάναμε απίστευτο brainstorming και εφαρμόσαμε νέες στρατηγικές για τους πελάτες μας, καταφέρνοντας να τους έχουμε συνέχεια, μα συνέχεια στο προσκήνιο –με πανδημία ή χωρίς. Και κάπως έτσι ήταν που βγήκαμε από τη νέα τάξη πραγμάτων κερδισμένοι. Όσο για την ενεργειακή κρίση, δεν μπορώ να πω ότι μας επηρέασε. Τα brands μας και οι πελάτες μας, δεν σταμάτησαν να επενδύουν στην εικόνα τους, στο awareness τους και γενικότερα σε όλα αυτά στα οποία οφείλει να επενδύει κανείς για να έχει αποτελέσματα διαχρονικά. Προχωράμε λοιπόν πολύ «δυνατά» στη νέα χρονιά και με ενθουσιασμό και προγραμματίζουμε πολλά πράγματα!.
Παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό; Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Μου απευθύνουν συχνά ερωτήσεις για τον ανταγωνισμό, και όπως πάντα απαντώ χωρίς μισόλογα, ότι επί της ουσίας, δεν είναι κάτι που με αφορά ιδιαίτερα. Δεν το λέω από έπαρση, αλλά πραγματικά, έχω τόσο λίγο ελεύθερο χρόνο, που δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με όσα δεν αποτελούν για μένα προτεραιότητα. Ο ανταγωνισμός, λοιπόν, δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες μου και δεν με αφορά με την έννοια του να παρακολουθώ τι κάνουν άλλα γραφεία ή να θέλω να ξέρω ποιους πελάτες έχουν, αν έκαναν αυτό και αν έκαναν εκείνο. Θεωρώ άλλωστε, ότι είναι πολύ διαφορετικό το δικό μας concept στην Cal Creative Communication, καθώς είμαστε boutique communication agency και κινούμαστε με ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο, πλάνο, concept και αισθητική. Έχουμε ένα αλλιώτικο μοντέλο και τρόπο λειτουργίας και είμαι απόλυτα επικεντρωμένη και συγκεντρωμένη σε αυτό. Σέβομαι την προσπάθεια και την δουλειά όλων, πραγματικά. Αλλά έχω χρόνο μόνο για να βλέπω τα του οίκου μου. Το ότι είμαι τόσο δοσμένη και αφοσιωμένη στην δουλειά που κάνουμε, είναι πιστεύω και αυτό που κατά βάση, μας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ξέρω ότι οι πελάτες μας μένουν έκπληκτοι από την ταχύτητα και την αμεσότητα με την οποία λειτουργούμε και μιλούν για ένα client service στα πιο ψηλά επίπεδα. Χαίρομαι πάντα όταν το ακούω, επειδή αυτό ακριβώς ήθελα από την πρώτη στιγμή να προσφέρω σε όσους συνεργάζονται με την Cal. Client service στο πιο ψηλό level, σε συνάρτηση με όλα τα υπόλοιπα elements που καθιστούν ένα χώρο boutique.
Τι σημαίνουν τα μεγάλα brands με τα οποία συνεργάζεστε για τον επόμενο πελάτη σας;
Υποθέτω ότι ένας πελάτης νιώθει ασφάλεια όταν ξέρει ότι το γραφείο στο οποίο απευθύνεται για μια διοργάνωση, έχει ήδη διοργανώσει events για brands τόσο μεγάλα όσο ο Hugo Boss, ο Armani, η Kartell, η Shiseido, η Elemis και πάει λέγοντας. Όταν πάλι έρχεται σε εμάς για Δημόσιες Σχέσεις, Publicity ή Social Media Management Services, εννοείται ότι και πάλι αισθάνεται μια ασφάλεια γνωρίζοντας τα brands και τους οργανισμούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Bottega, Lurpak, Tanqueray, Celio, Augustinus Bader κλπ είναι brands που μας εμπιστεύονται και τα αγαπάμε διαχρονικά, πιστέψτε με όμως, έχουμε άλλα τόσα και περισσότερα brands, που μπορεί να είναι μικρότερα μεν, απίστευτα ξεχωριστά δε. Τα αγαπάω το ίδιο και αισθάνομαι ότι μαζί τους «μεγαλώνουμε», τα εξελίσσουμε και έτσι, εξελισσόμαστε κι εμείς.
Η πελατοκεντρικότητα υπάρχει σήμερα;
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει στην Κύπρο. Είμαστε πολύ πίσω σε θέματα client service σε όλους τους τομείς και με αυτή την ερώτηση, πάμε πίσω σε αυτό που ανέφερα προηγουμένως. Σε εμάς ο πελάτης αισθάνεται πάντα σημαντικός. Δεν θα πω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο επειδή πολλές φορές δεν έχει και ο ρόλος μου είναι να του το πω και να τον κατευθύνω σωστά. Ποτέ δεν λειτούργησα στην λογική του «Yes Sir» επειδή ο άλλος πληρώνει. Αν έχω strong άποψη για κάτι που αφορά το brand του, θα επιμείνω αν χρειαστεί, επειδή αισθάνομαι πως έχω ευθύνη να είμαι ειλικρινής.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Σε επαγγελματικό επίπεδο, ο διαχρονικός μου στόχος είναι να παραμένω current, να παρακολουθώ ανελλιπώς όλα τα trends και να μην αφήνω στιγμή, να με ξεπερνούν τα πράγματα. Προσπαθώ πολύ για αυτό, οπότε ταξιδεύω πολύ, διαβάζω πολύ και δεν επαναπαύομαι λεπτό. Εύχομαι επίσης, να συνεχίσουμε σε μια τροχιά ανάπτυξης και να μεγαλώσουμε κι άλλο, κάνοντας πάντα το κέφι μας και όχι απλά την δουλειά μας. Σε προσωπικό επίπεδο, το μόνο που επιθυμώ είναι να βρίσκω περισσότερο χρόνο για ταξίδια, για τον εαυτό μου και για τους ανθρώπους που αγαπώ.
• Follow her: @constandiademetriadou, @cal_creative_communication