Η Ad Tag αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τεχνογνωσίας ψηφιακής διαφήμισης και τεχνολογίας πολυμέσων, με έδρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, και έχει ήδη μεταφέρει γνώση, τεχνογνωσία και πρόσβαση σε παγκόσμιες διαφημιστικές τεχνολογίες στις αγορές των Βαλκανίων.
Σύμφωνα με το ήδη επιτυχημένο αναπτυξιακό πλάνο και με την ένταξη της Μαρίας Βαρελάκη στο δυναμικό της, η εταιρεία στοχεύει σε μια δυναμικότερη παρουσία, υποστήριξη και προσφορά σε παγκόσμιες συνεργασίες, όπως αυτή με την Ad-Vanced DSP, σε online advertisers, publishers και brands, της Ελλάδας, Βουλγαρίας και Αλβανίας.
Η Μαρία Βαρελάκη, φέρει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στις πωλήσεις, και περισσότερα από 18 χρόνια στο χώρο της διαφήμισης, των Media και των εκδόσεων σε Κύπρο και Ελλάδα, κάνοντας τα πρώτα της βήματα το 2004 στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη.
Εντάχθηκε στο Συγκρότημα Δίας το 2010 στην Κύπρο, διατελώντας σε θέσεις υψηλής ευθύνης όπως την Εμπορική Διεύθυνση του Sigmalive Network και άλλων Μέσων του Συγκροτήματος.
Στις αρχές του 2020 ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση της BOUSSIAS Cyprus, και πλέον αναλαμβάνει την ανάπτυξη της Ad Tag Global Solutions στην Ελλάδα, την Βουλγαρία και την Αλβανία αλλά και την υποστήριξη της Κύπρου σε επιλεγμένες και σημαντικές συνεργασίες.
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για αυτή τη συνεργασία με την Ad Tag Global Solutions. Όραμά μου είναι οι τεχνολογίες αιχμής που προσφέρει η εταιρεία να φτάσουν σε κάθε brand, σε κάθε Agency και σε κάθε Publisher έτσι ώστε όλο το οικοσύστημα των διαφημίσεων του digital να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό για όλους τους stakeholders».
Η Ad Tag καλωσορίζει επίσημα τη Μαρία Βαρελάκη στο δυναμικό της ως Business Development Manager Greece.