Η μετακίνηση προκύπτει έναν μήνα αφότου η πλατφόρμα streaming λάνσαρε φθηνότερο πακέτο που περιλαμβάνει διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει στους βρετανούς συνδρομητές 4,99 λίρες μηνιαίως και προβάλλει διαφημίσεις για 4’-5’ ανά ώρα, κατά μέσο όρο.
Το Netflix έχει υποσχεθεί αυστηρά ελεγχόμενη συχνότητα, ώστε να μην βλέπουν οι συνδρομητές την ίδια διαφήμιση επανειλημμένως, ενώ υποστηρίζει ότι έχει εξασφαλίσει «εκατοντάδες» διαφημιζόμενους παγκοσμίως.
Το νέο πακέτο δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν τους θεατές ανά χώρα και είδος ταινίας, αξιοποιώντας, παράλληλα, δεδομένα που παρέχουν οι χρήστες κατά την εγγραφή τους, όπως η ημερομηνία γέννησης και το φύλο.
Ο James Foster ξεκίνησε την καριέρα του στην Arc Worldwide, θήτευσε σε εταιρείες, όπως οι Sony, Universal και Mezzo Group, προτού προσληφθεί από την Adidas, όπου έμεινε 13 χρόνια.
Διετέλεσε VP Reebok Ευρώπης για 8 μήνες πριν μετακινηθεί στην Ikea τον Μάρτιο 2022.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com