Marketing Week
Η NFL ξεκινά παγκόσμιο media spec
Θέλει να ενοποιήσει τους λογαριασμούς της, αξίας 400 εκατ. δολαρίων
Η NFL ξεκινά παγκόσμιο media spec

Η Εθνική Ομοσπονδία Αμερικανικού Ποδοσφαίρου (NFL) ξεκινά παγκόσμιο media spec, με στόχο να ενοποιήσει σε ένα agency όλους τους λογαριασμούς της, συνολικής αξίας 400 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιες από τις εταιρείες που διεκδικούν τον λογαριασμό είναι οι Publicis Media, Stagwell, Horizon Media, καθώς επίσης οι Tinuiti και OMD, οι οποίες χειρίζονται επί του παρόντος τον λογαριασμό.
Η συνεργασία με την OMD ξεκίνησε το 2019, όταν η NFL της ανέθεσε το media buying και planning για τους αγώνες της και την ίδια περίοδο διεύρυνε τη συνεργασία της με το digital agency Tinuiti, με στόχο τη διαχείριση του μεγαλύτερου όγκου του προϋπολογισμού της για digital media buying. 
Σημειώνεται ότι η NFL ανέλαβε εσωτερικά τη διαχείριση μέρους του media buying της εδώ και περίπου ένα έτος.
Εκτιμάται ότι έχει δαπανήσει 400 εκατ. δολάρια σε media στις ΗΠΑ από τον Ιούλιο 2021 ως τον Ιούνιο 2022, συμπεριλαμβανομένων 120 εκατ. δολαρίων σε digital, σύμφωνα με στοιχεία της Comvergence.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign

  • NFL
  • παγκόσμιο media spec
  • ενοποίηση
  • λογαριασμών