Marketing Week
Το Twitter επαναλανσάρει τη συνδρομητική του υπηρεσία «Twitter Blue»
Ακριβότερα θα χρεώνει τους χρήστες Apple
Το Twitter επαναλανσάρει τη συνδρομητική του υπηρεσία «Twitter Blue»

Το Twitter επαναλανσάρει τη συνδρομητική υπηρεσία του, Twitter Blue, με υψηλότερη χρέωση για τους χρήστες Apple.
Σε tweet, το οποίο αναρτήθηκε το Σαββατοκύριακο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα χρεώνει τους χρήστες web με 8 δολάρια μηνιαίως και τους χρήστες iOS με 11 δολάρια. 
Δεν έχει εξηγήσει σε τι οφείλεται η διαφορά, αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία αναζητά τρόπους να αντισταθμίσει τις επιπλέον χρεώσεις του App Store.
Η υπηρεσία Twitter Blue προβλέπει ρύθμιση επαλήθευσης και, επιπλέον, δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επεξεργάζονται τις αναρτήσεις τους.
Οι συνδρομητές θα βλέπουν επίσης 50% λιγότερες διαφημίσεις, σε σχέση με τους μη πιστοποιημένους χρήστες και τα tweets τους θα έχουν προτεραιότητα στο timeline άλλων χρηστών, ώστε να έχουν μεγαλύτερη ορατότητα.
Υπενθυμίζεται ότι, όταν το Twitter Blue λανσαρίστηκε τον περασμένο μήνα, χρειάστηκε τελικά να ανασταλεί, διότι παρατηρήθηκαν φαινόμενα πλαστοπροσωπίας, τα οποία η εταιρεία τώρα φιλοδοξεί να προλάβει, με την προσθήκη ενδιάμεσου βήματος επαλήθευσης.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com

  • Twitter
  • επαναλανσάρισμα
  • Twitter Blue
  • συνδρομητική υπηρεσία