Η Microsoft, σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει νέα «υπερ-εφαρμογή», η οποία θα της δίνει τη δυνατότητα να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική σε διάφορες κατηγορίες, όπως επικοινωνία μέσω βίντεο και αναζήτηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τα διαφημιστικά της έσοδα.
Η εταιρεία φαίνεται να εξετάζει εφαρμογή, η οποία θα συνδυάζει, επίσης, αγορές και messaging, ακολουθώντας το πρότυπο της κινεζικής Tencent, της οποίας το πολυλειτουργικό WeChat έχει καταστεί αναγκαίο εργαλείο στην καθημερινή ζωή.
Με την κυκλοφορία της εφαρμογής, η Microsoft ευελπιστεί ότι περισσότεροι πελάτες θα χρησιμοποιούν παράλληλα και άλλα προϊόντα της, όπως το Teams και το Bing, ενώ προσδοκά να ενισχύσει την παρουσία της και στη βιομηχανία του mobile gaming.
Σημειώνεται ότι η Microsoft δεν διαχειρίζεται κατάστημα mobile app, όπως οι Apple και Google, οι οποίες επιπλέον κυριαρχούν στο mobile search.
Η Apple, δε, έχει την Google ως default μηχανή αναζήτησης στα προϊόντα της, δυσκολεύοντας έτσι τη Microsoft να προωθήσει τη δική της μηχανή, Bing.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC